![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen parhaillaan hankkeen yritykseni käyttäen Auto Dialer järjestelmään. Sano minulla on. Txt tai. Csv-tiedoston, 80000 kirjaa. Minun täytyy löytää "x" (jossa x voitaisiin 15.000) satunnaisia ihmisiä, että tietokantaan. Miten lähden tekemään tämän, Kiitos! |
|
| |||
| |||
| I dont ajatella Excel on ominaisuus, jonka avulla voidaan tehdä tämän Etsimäsi on 3rd party ohjelma .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Excel ei ole RAND-toimintoa (joka on melko lähellä on satunnaista) - et luultavasti tarvitse tuoda tiedoston ensin. Jos käytät XL2007 sitten tuonti ei ole ongelma, mutta jos käytössäsi on jokin aikaisempi versio, voit tarkastella Chip Pearson sivuston koodin tuoda suuria tiedostoja. http://www.cpearson.com/excel/ImportBigFiles.aspx
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MS-DOS-sovellus tallennetaan Under My tiedostojen nimet | ahren | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 6. Jun 2009 04:49 |
| Pick A emolevy / GPU Kooste! | Rapolyne | Rautatavaran Chat | 4 | 5. marraskuu 2008 01:22 |
| PLEASE, auta minua valita kannettava tietokone! | Vanha Chipper | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 6. Jun 2008 05:35 |
| $ 200 mobo .... Valitse yksi! plz | ali1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 27. marraskuu 2007 14:58 |
| Ohjelma, joka valitsee yhden tiedoston kansio sattumanvaraisesti? | andrewanimation | General Software Chat | 6 | 25. marraskuu 2007 17:16 |
| Thread Tools | |
| |