![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg arbeider med et prosjekt for firmaet mitt ved hjelp av et automatisk oppringing systemet. Si jeg har en. Txt eller. CSV-fil med 80.000 poster. Jeg trenger å finne "x" (der x kan være 15.000) tilfeldige personer i databasen. Hvordan skulle jeg gå om du gjør dette, Takk! |
|
| |||
| |||
| Jeg dont overveie Excel har en funksjon for å gjøre dette, du ser på et 3. parts program .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Excel har en RAND-funksjonen (som er ganske nær til å være tilfeldig) - ville du sannsynligvis behov for å importere filen først. Hvis du bruker XL2007 deretter importere vil ikke være et problem, men hvis du bruker noen tidligere versjon, kan du se på Chip Pearson nettsted for kode til å importere store tekstfiler. http://www.cpearson.com/excel/ImportBigFiles.aspx
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS-DOS program lagres Under My filnavn | ahren | Windows-operativsystemer | 0 | 6 juni 2009 04:49 |
| Pick et hovedkort / GPU Kombinasjon! | Rapolyne | General Hardware Chat | 4 | 5 nov 2008 01:22 |
| Vær så snill, hjelp meg å velge en bærbar! | Old Chipper | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 6 juni 2008 05:35 |
| $ 200 mobo .... Velg ett! plz | ali1 | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 27 nov 2007 14:58 |
| Program som velger en fil fra en mappe på måfå? | andrewanimation | General Software Chat | 6 | 25 nov 2007 17:16 |
| Thread Tools | |
| |