![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben het ontwerpen van een MS Access-database (2003) om de registratie van nieuwe werknemers in een bedrijf. Ik wil voor het opzetten van een webpagina die het mogelijk maakt (de gelijktijdige gebruikers) te registreren nieuwe medewerkers (bijvoorbeeld naam, adres, afdeling, salaris, enz.). De webpagina moet idealiter om alle informatie in een tabel in mijn database. Kan iemand mij een voorbeeld van een pagina, of uitleggen hoe je dit? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Redirect webpagina in Internet Explorer 7 op een lokale webpagina op mijn computer? | LegendaryFire | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| 3 Netwerk USB Modem - "niet om ras vermelding" Fout | longcolt4570 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 18 jun 2009 16:12 |
| Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 10 april 2009 01:14 |
| Film Comp Entry | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 6 | De 5 juli 2008 08:20 |
| Waarom kan ik geen toegang tot de gegevens op mijn harde schijf? | j323mo | Drives & Removable Media | 3 | 31 Jan 2008 23:53 |
| Thread Tools | |
| |