mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Vennligst hjelp! MS Access webside for Data Entry

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 22:53
New Member Group

Default Vennligst hjelp! MS Access webside for Data Entry

Jeg designer en MS Access database (2003) for å håndtere registrering av nye medarbeidere i en bedrift. Jeg ønsker å sette opp en nettside som gjør at ledere (samtidige brukere) for å registrere nye ansatte (for eksempel navn, adresse, avdeling, lønn etc). Websiden bør ideelt legge all informasjon i en tabell i min database.

Kan noen gi meg med en prøve, eller forklare hvordan man skal oppnå dette?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Omadresser webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min datamaskin? LegendaryFire Nettlesere & FTP Clients 1 22 oktober 2009 07:18
3 Network USB Modem - "mislykkes å opprette ras oppføring" Error longcolt4570 Nettverk, modem og VoIP 0 18 juni 2009 16:12
Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 10 april 2009 01:14
Film Comp Entry ComputerGuy Multimedia & Kodeker 6 5 juli 2008 08:20
Hvorfor kan jeg ikke tilgang til dataene på harddisken? j323mo Drivere og flyttbare medier 3 31 januar 2008 23:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.