![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg designer en MS Access database (2003) for å håndtere registrering av nye medarbeidere i en bedrift. Jeg ønsker å sette opp en nettside som gjør at ledere (samtidige brukere) for å registrere nye ansatte (for eksempel navn, adresse, avdeling, lønn etc). Websiden bør ideelt legge all informasjon i en tabell i min database. Kan noen gi meg med en prøve, eller forklare hvordan man skal oppnå dette? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Omadresser webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min datamaskin? | LegendaryFire | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| 3 Network USB Modem - "mislykkes å opprette ras oppføring" Error | longcolt4570 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 18 juni 2009 16:12 |
| Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Film Comp Entry | ComputerGuy | Multimedia & Kodeker | 6 | 5 juli 2008 08:20 |
| Hvorfor kan jeg ikke tilgang til dataene på harddisken? | j323mo | Drivere og flyttbare medier | 3 | 31 januar 2008 23:53 |
| Thread Tools | |
| |