mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Please help! MS Access webbsida för Data Entry

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 22:53
New Member Group

Default Please help! MS Access webbsida för Data Entry

Jag utforma en MS Access-databasen (2003) hanterar registreringen av nya medarbetare i ett företag. Jag vill lägga upp en webbsida som gör det möjligt för chefer (samtidiga användare) för att registrera nya medarbetare (t.ex. namn, adress, avdelning, lön, osv). Webbsidan bör helst lägga all information i en tabell i min databas.

Kan någon ge mig ett exempel på en sida eller förklara hur man ska uppnå detta?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Omdirigera webbsida i Internet Explorer 7 på en lokal webbsida på datorn? LegendaryFire Webbläsare & FTP Klienter 1 22 Oktober 2009 07:18
3 Network USB Modem - "misslyckas med att skapa ras inträde" Fel longcolt4570 Nätverk, Modem & VoIP 0 18 juni 2009 16:12
Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access simon1990 Webbläsare & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
Film Oblig Entry ComputerGuy Multimedia & Codecs 6 5 juli 2008 08:20
Varför kan jag inte komma åt data på min hårddisk? j323mo Drives & Removable Media 3 31 januari 2008 23:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.