![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag utforma en MS Access-databasen (2003) hanterar registreringen av nya medarbetare i ett företag. Jag vill lägga upp en webbsida som gör det möjligt för chefer (samtidiga användare) för att registrera nya medarbetare (t.ex. namn, adress, avdelning, lön, osv). Webbsidan bör helst lägga all information i en tabell i min databas. Kan någon ge mig ett exempel på en sida eller förklara hur man ska uppnå detta? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Omdirigera webbsida i Internet Explorer 7 på en lokal webbsida på datorn? | LegendaryFire | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 22 Oktober 2009 07:18 |
| 3 Network USB Modem - "misslyckas med att skapa ras inträde" Fel | longcolt4570 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 18 juni 2009 16:12 |
| Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Film Oblig Entry | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 6 | 5 juli 2008 08:20 |
| Varför kan jag inte komma åt data på min hårddisk? | j323mo | Drives & Removable Media | 3 | 31 januari 2008 23:53 |
| Thread Tools | |
| |