mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Vent venligst, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 10:14
Ny Medlem Gruppen

Jeg har lige købt en ny laptop og aktiverede retssagen version af Microsoft Office 2007 ved at tilføje et produkt nøgle. Nu når jeg åbner Word-eller Excel, vises der en meddelelse siger Vent, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007. Det betyder i sidste ende belastning, men det er irriterende at skulle vente, hver gang jeg åbner et dokument. Jeg fandt en artikel på Microsofts hjemmeside siger, at det kunne være fordi jeg flyttede de genveje i Start-menuen, men jeg har ikke flyttet dem og deres løsning skal skifte til den klassiske version af menuen Start ikke hjælper enten. Er der nogen der ellers havde et lignende problem? Og hvad vigtigere er ikke nogen, der ved, hvordan man kan finde ud af det?

Thanks in advance,

Mike
Old 30. juni 2009, 03:51
Donor-Gruppen

Jeg har ikke haft det endnu med denne version af Office, men de ældre, der bruges til at gøre det jævnligt, hvis der var flere brugere, der anvender Office på en computer. Den bruger, der installerede det var fint, men de andre fik denne besked.

Er dine behov, sådan at du kan overleve med OpenOffice?

Old 30. juni 2009, 04:12
Ny Medlem Gruppen

Tak for at svare, men jeg faktisk formået at finde ud af det. Ikke sikker på, hvad jeg gjorde, at faste, men fejlmeddelelsen ikke vises noget mere!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.