vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Odota, että Windows määrittää Microsoft Office Home and Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2009, 10:14
Uusi Jäsen

Default Odota, että Windows määrittää Microsoft Office Home and Student 2007

Olen juuri ostanut uuden kannettavan tietokoneen ja aktivoinut kokeiluversio Microsoft Office 2007 lisäämällä tuote-näppäintä. Nyt kun avaan Word-tai Excel-, viesti näyttää sanomalla Odota Windows määrittää Microsoft Office Home and Student 2007. Se ei lopulta kuormaa, mutta se on ärsyttävää joutua odottamaan aina kun avaat asiakirjan. Löysin artikkelin Microsoft verkkosivuilla sanomalla, että se voisi olla, koska olen siirtänyt pikavalintojen Käynnistä-valikosta, mutta en ole muuttanut niitä ja niiden ratkaisu muuttamaan Classic-versio, Käynnistä-valikko ei auta. Onko kukaan muuten ollut samanlainen ongelma? Ja mikä vielä tärkeämpää, ei kukaan tiedä, miten haluat lajitella se ulos?

Thanks in advance,

Mike
Old 30 kesäkuu 2009, 03:51
Rahoittajien ryhmän

Minulla ei ole ollut se vielä, että Office-versio, mutta vanhemmissa käyttää tehdä sitä säännöllisesti, jos oli olemassa useita käyttäjiä käyttämällä virkaan yksi tietokone. Käyttäjälle, joka asennetaan se oli hieno, mutta muut saivat tämän viestin.

Onko tarpeet siten, että voitaisiin selviytyä kanssa OpenOffice?

Old 30 kesäkuu 2009, 04:12
Uusi Jäsen

Kiitos vastaaminen, mutta todellisuudessa onnistuneet selvittämään sitä. Etkö ole varma, mitä tein, että kiinteät, mutta virhesanomassa ei näy enää!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11th Jun 2009 15:52
Uudelleenasentamistoiminnot Office Home / opiskelija lisäksi mpenney Office Suites & Applications 1 19. marraskuu 2008 08:08
Microsoft Office 2007 Kuinka suuri Liitteet voi lähettää? kaz46 Office Suites & Applications 7 10. marraskuu 2008 15:02
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6. Huhtikuu 2008 11:16
Office Home ja opiskelijoiden 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6. lokakuu 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.