![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut uuden kannettavan tietokoneen ja aktivoinut kokeiluversio Microsoft Office 2007 lisäämällä tuote-näppäintä. Nyt kun avaan Word-tai Excel-, viesti näyttää sanomalla Odota Windows määrittää Microsoft Office Home and Student 2007. Se ei lopulta kuormaa, mutta se on ärsyttävää joutua odottamaan aina kun avaat asiakirjan. Löysin artikkelin Microsoft verkkosivuilla sanomalla, että se voisi olla, koska olen siirtänyt pikavalintojen Käynnistä-valikosta, mutta en ole muuttanut niitä ja niiden ratkaisu muuttamaan Classic-versio, Käynnistä-valikko ei auta. Onko kukaan muuten ollut samanlainen ongelma? Ja mikä vielä tärkeämpää, ei kukaan tiedä, miten haluat lajitella se ulos? Thanks in advance, Mike |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole ollut se vielä, että Office-versio, mutta vanhemmissa käyttää tehdä sitä säännöllisesti, jos oli olemassa useita käyttäjiä käyttämällä virkaan yksi tietokone. Käyttäjälle, joka asennetaan se oli hieno, mutta muut saivat tämän viestin. Onko tarpeet siten, että voitaisiin selviytyä kanssa OpenOffice?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kiitos vastaaminen, mutta todellisuudessa onnistuneet selvittämään sitä. Etkö ole varma, mitä tein, että kiinteät, mutta virhesanomassa ei näy enää! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Uudelleenasentamistoiminnot Office Home / opiskelija lisäksi | mpenney | Office Suites & Applications | 1 | 19. marraskuu 2008 08:08 |
| Microsoft Office 2007 Kuinka suuri Liitteet voi lähettää? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10. marraskuu 2008 15:02 |
| Microsoft ® Office Home and Student 2007 | bluevin123 | Office Suites & Applications | 2 | 6. Huhtikuu 2008 11:16 |
| Office Home ja opiskelijoiden 2007 | handthrottle | Office Suites & Applications | 3 | 6. lokakuu 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |