![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een nieuwe laptop gekocht en geactiveerd de proefversie van Microsoft Office 2007 door het toevoegen van een product key. Nu wanneer ik open Word of Excel, verschijnt er een bericht zegt Wacht terwijl Windows configureert Microsoft Office Home and Student 2007. Het maakt uiteindelijk de belasting, maar het is vervelend te moeten wachten elke keer als ik een document opent. Ik vond een artikel op de website van Microsoft zegt dat het kan worden verplaatst, omdat ik de snelkoppelingen in het menu Start, maar ik heb niet verplaatst hen en hun oplossing van het veranderen van de Classic-versie van het menu Start niet helpt hetzij. Heeft iemand anders had een soortgelijk probleem? En nog belangrijker does anyone know how to sort it out? Thanks in advance, Mike |
|
| |||
| |||
| Ik heb het nog niet gehad met die versie van Office, maar oudere gebruikt om dit te doen regelmatig als er meerdere gebruikers op kantoor met behulp van een computer. De gebruiker die geïnstalleerd was fijn, maar de anderen heb dit bericht. Zijn uw behoeften, zodat je zou kunnen overleven met OpenOffice?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het beantwoorden, maar ik eigenlijk te sorteren het uit. Niet zeker wat ik deed dat vastgesteld, maar de foutmelding die niet meer! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Herinstallatie Office Home / student naast | mpenney | Office Suites & Toepassingen | 1 | 19 nov 2008 08:08 |
| Microsoft Office 2007 Bijlagen Hoe groot kan worden verzonden? | kaz46 | Office Suites & Toepassingen | 7 | 10 nov 2008 15:02 |
| Microsoft ® Office Home and Student 2007 | bluevin123 | Office Suites & Toepassingen | 2 | De 6 april 2008 11:16 |
| Office Home and Student 2007 | handthrottle | Office Suites & Toepassingen | 3 | 6 okt 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |