mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 10:14
New Member Group

Default Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007

Jeg har nettopp kjøpt en ny laptop og aktivert prøveversjonen av Microsoft Office 2007 ved å legge en produktnøkkel. Nå når jeg åpner Word-eller Excel, det vises en melding som sier Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007. Det gjør slutt Beregnigner men det er irriterende å måtte vente hver gang jeg åpner et dokument. Jeg fant en artikkel om Microsofts nettsted som sier at det kunne være fordi jeg flyttet snarveier i Start-menyen, men jeg har ikke flyttet dem og deres løsning for å endre til den klassiske versjonen av Start-menyen ikke hjelper heller. Har noen andre hadde et lignende problem? Og enda viktigere det noen som vet å sortere det ut?

Takk på forhånd,

Mike
Old 30 juni 2009, 03:51
Donor Group

Jeg har ikke hatt den ennå med den versjonen av Office, men voksne som brukes til å gjøre det regelmessig hvis det var flere brukere ved hjelp av Office på én datamaskin. Brukeren som installerte det var fint, men de andre fikk denne meldingen.

Er dine behov slik at du kan overleve med OpenOffice?

Old 30 juni 2009, 04:12
New Member Group

Takk for svar, men jeg faktisk klarte å sortere det ut. Ikke sikker på hva jeg gjorde som faste, men feilmeldingen vises ikke noe mer!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11 juni 2009 15:52
Installere kontor hjem / student tillegg mpenney Office Suites & Applications 1 19 nov 2008 08:08
Microsoft Office 2007 Hvor store vedlegg kan sendes? kaz46 Office Suites & Applications 7 10 nov 2008 15:02
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6 april 2008 11:16
Office Home and Student 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6 okt 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.