mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Vänta medan Windows Konfigurerar Microsoft Office Home and Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 10:14
New Member Group

Default Vänta medan Windows Konfigurerar Microsoft Office Home and Student 2007

Jag har precis köpt en ny laptop och aktiveras testversionen av Microsoft Office 2007 genom att lägga en produkt nyckel. Nu när jag öppnar Word eller Excel, visas ett meddelande som säger Vänta medan Windows konfigurerar Microsoft Office Home and Student 2007. Det gör så småningom ladda men det är irriterande att behöva vänta varje gång jag öppnar ett dokument. Jag hittade en artikel på Microsofts hemsida säger att det skulle kunna vara, eftersom jag flyttat genvägar i Start-menyn, men jag har inte flyttat dem och deras lösning att byta till det klassiska versionen av Start-menyn hjälper inte heller. Har någon annan haft liknande problem? Och framför allt inte någon som vet hur man ska reda ut?

Tack på förhand

Mike
Old 30 juni 2009, 03:51
Givargruppen

Jag har inte haft det än med den version av Office, men äldre som används för att göra det regelbundet om det fanns flera användare som använder Office på en dator. De användare som har installerat det var bra, men de andra fick det här meddelandet.

Är dina behov så att du kan överleva med OpenOffice?

Old 30 juni 2009, 04:12
New Member Group

Tack för svar, men jag faktiskt lyckats reda ut. Är du osäker på vad jag gjorde det fast det, men felmeddelandet inte visas några fler!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11 juni 2009 15:52
Ominstallation kontor hem och studerande dessutom mpenney Office Suites & Applications 1 19 november 2008 08:08
Microsoft Office 2007 Hur stora bilagor kan skickas? kaz46 Office Suites & Applications 7 10 november 2008 15:02
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6 april 2008 11:16
Office Home and Student 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6 oktober 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.