mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Powerpoint og actionbuttons at uden dokumenter?

Reply

Thread Tools
Old 17. sep 2007, 12:34
Medlem Gruppen

Default Powerpoint og actionbuttons at uden dokumenter?

Cheers igen alle

Jeg spekulerer på, om der er nogen måde at fusionere et powerpointpresentation og uden dokumenter, der henvises til i præsentationen (jf. ved actionbuttons) i 1 fil.

Jeg har en powerpointpresentation, at jeg er nødt til at bringe med mig på en anden computer. I denne powerpointpresentation der er flere links til eksterne dokumenter (Excel og Word-dokumenter) forbindelsen er lavet med "actionknapperne". Så mens den kører gennem lysbilleder jeg kan angive en specifik uden dokumenter ved at klikke på handling knapper.

Når jeg gemme powerpointpresentation på en USB storagesystem og lægge filen på en anden computer disse "actionbuttonlinks" dont arbejde for den indlysende grund, at de dokumenter, der henvises til, er ikke på den placering, trådte i actionbutton.

Er der nogen måde at medtage disse uden dokumenter i powerpointfile så jeg plejer at lægge alle de uden dokumenter på nøjagtig de samme steder på hver computer, jeg sætter denne PowerPoint-præsentation til?

Eller er der andre måder, som ville gøre det muligt for mig at bare flytte presentasjon fra 1 computer til en anden meget simpelt?

Jeg vil gerne takke alle for at forsøge at besvare mine spørgsmål (og alle elses spørgsmål) på dette forum. Jeg forsøger at give så meget tilbage, som jeg kan. Men im ikke så dygtige som de fleste af jer

Best Regards:

PranX
Old 17. sep 2007, 12:56
Medlem Gruppen

Af den måde ... Min version af Microsoft Office 2007
Old 17. sep 2007, 14:40
Donor-Gruppen

Jeg formoder, det vil være på USB-stick?

Jamen, hvad nu hvis du opretter en mappe på USB-stick, lad os sige Umm, kalder det PowerPoint.
Læg alle dine dokumenter i mappen, så link det på den måde.?
Har du forsøgt at.

Dan
Old 18. sep 2007, 01:33
Medlem Gruppen

Takket Emry, Det vil arbejde.

Men jeg er faktisk stødt på endnu et problem. Jeg er nødt til at sende præsentationen på internettet, så andre kan hente den, skal du åbne det og gøre det alt arbejde uden besværet. Det ville være så meget lettere, hvis du på den ene eller den anden måde kunne link præsentation med alle uden dokumenter, så du kan op eller kun at downloade en fil.

Jamen jeg ved det er en reel møtrik. Men jeg vil virkelig sætte pris på et svar:)

Kunne jeg måske zip alle eksterne dokumenter i 1 zip-fil?

Lad mig blot prøve at:)

Tak for at forsøge at hjælpe mig Emry!

/ PranX
Old 18. sep 2007, 01:45
Medlem Gruppen

Nope zipping dem gjorde ikke arbejde enten. Det sparer den destination på min computer i actionbuttons.

Anybody kloge derude?

/ PranX
Old 18. sep 2007, 03:23
Donor-Gruppen

Ret, så mappen emne arbejdstimer. Men du vil uploade den til internettet?

Ret, Umm, jeg vil undersøge det for dig.

Dan
Old 18. sep 2007, 03:46
Medlem Gruppen

Jep den zipping del arbejdstimer. Nu vil jeg bare have den actionbutton links for at tilpasse / bekræfte (smide mig en knogle im Danske;) til de nye omgivelser på en måde, der giver links til arbejde uden at ændre.

Tak for din hjælp Dan!

Best Regards:

PranX
Old 18. sep 2007, 05:10
Donor-Gruppen

Hvordan har du overført den til internettet?

Dan
Old 18. sep 2007, 06:16
Medlem Gruppen

I havn't gjort det endnu.
Jeg skal sende en fil til en webserver administrator og han vil uploade den på hans site, og derfra alle med adgang til hans site kan downloade den og køre den.

Gjorde det mening?

Hvis ja, så er du sikkert forstå, hvorfor jeg ønskede at gøre det hele i 1 fil:)

Jamen igen tak for at forsøge at hjælpe mig:)

Cheers PranX
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PowerPoint 2007 Tekst Resizing sig selv! xactly Office Suites & Applications 2 27 November 2009 16:27
Virus i Powerpoint-fil sendt i en e-mail? azul08 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 27. maj 2009 09:19
Afsendelse af en powerpoint via email. Help Needed.? jsyosh24 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 21. nov 2008 09:54
Foreslåede PowerPoint-præsentation program rashere Office Suites & Applications 1 21. nov 2008 07:26
Tilknytning af en video til en PowerPoint-præsentation prøver hårdt Office Suites & Applications 12 17th May 2008 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.