vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Powerpoint ja actionbuttons ulkopuolelle asiakirjoja?

Reply

Thread Tools
Old 17. Sep 2007, 12:34
Jäsen

Default Powerpoint ja actionbuttons ulkopuolelle asiakirjoja?

Kippis taas kaikki

Ihmettelen, jos on olemassa jokin tapa sulauttaa powerpointpresentation ja ulkopuolella tarkoitetut asiakirjat esitykseen (joita tarkoitetaan actionbuttons) osaksi 1 tiedosto.

Minulla on powerpointpresentation, että minun on tuoda minulle ne toiseen tietokoneeseen. Tältä powerpointpresentation on useita linkkejä ulkopuolella asiakirjat (Excel-ja Word-asiakirjat) yhteydet tehdään "toimia painikkeet". Niin, että vaikka käynnissä kautta dioja voin kirjoittaa specifik ulkopuolella asiakirjat napsauttamalla toimia painikkeita.

Kun tallentaa powerpointpresentation on USB storagesystem ja laita tiedoston toiseen tietokoneeseen näitä "actionbuttonlinks" dont työtä yksinkertaisesta syystä, että tarkoitetut asiakirjat eivät sijainti merkitään actionbutton.

Onko millään tavalla sisällyttää nämä ulkopuolella asiakirjat siinä powerpointfile niin, että i tapana on kaikki ulkopuolelle asiakirjoja täsmälleen samoissa paikoissa kaikilla tietokoneen I tämän PowerPoint-esitys?

Vai onko olemassa muita keinoja, jotka mahdollistaisivat minut vain siirtää presentasjon 1 tietokoneelta toiselle hyvin yksinkertaisesti?

Haluaisin kiittää kaikkia yrittää vastata kysymyksiini (ja kaikki elses kysymykset) on tämä foorumi. Yritän antaa mahdollisimman paljon takaisin kuin pystyn. Mutta im ole yhtä koulutettuja kuin useimmat teistä kaverit

Best Regards:

PranX
Old 17. Sep 2007, 12:56
Jäsen

Muuten ... Oma versio Microsoft Office 2007
Old 17. Sep 2007, 14:40
Rahoittajien ryhmän

Oletan, se on USB-muistin?

No, entä jos haluat luoda kansion USB-muistin avulla sanoa Umm, soita se powerpoint.
Laita kaikki asiakirjat kansio ja sitten linkittää sen tällä tavalla.?
Oletko kokeillut sitä.

Dan
Old 18. Sep 2007, 01:33
Jäsen

Kiitos Emry, Se tulee työstä.

Mutta olen itse havainnut vielä toinenkin ongelma. Olen postata esityksen Internetiin, jotta toiset käyttäjät voivat ladata sen, avaa se ja tehdä se kaikki toimi ilman ongelmia. Se olisi niin paljon helpompaa, jos sinulla on tavalla tai toisella voisi yhdistää esitys kaikki ulkopuolella asiakirjoja, jotta voisitte tai ladata vain yhden tiedoston.

No tiedän, se on todellinen pähkinä. Mutta olin todella arvostaa vastausta:)

Voisinko ehkä zip kaikki extern asiakirjat 1 zip-tiedosto?

Sallikaa minun vain yrittää, että:)

Kiitos yrittää auttaa minua Emry!

/ PranX
Old 18. Sep 2007, 01:45
Jäsen

Nope zipping niitä didnt työtä joko. Se tallentaa määräpaikkaansa minun tietokone on actionbuttons.

Joku fiksu siellä?

/ PranX
Old 18. Sep 2007, 03:23
Rahoittajien ryhmän

Oikeus, joten kansio kysymys toiminut. Mutta haluat ladata sen Internetissä?

Oikea, Umm, I'll tutkimaan sen sinulle.

Dan
Old 18. Sep 2007, 03:46
Jäsen

Jep, että zipping osa toiminut. Nyt vain tarvitaan actionbutton linkkejä mukauttaa / confirm (heittää minulle luun im dansih;) uuteen ympäristöön tavalla, joka mahdollistaa yhteydet työn muuttamatta.

Kiitos auttaa Dan!

Best Regards:

PranX
Old 18. Sep 2007, 05:10
Rahoittajien ryhmän

Miten olet ladannut sen Internetissä?

Dan
Old 18. Sep 2007, 06:16
Jäsen

I havn't tehnyt sitä vielä.
Olen tarkoitus lähettää tiedoston, joka Verkkopalvelin järjestelmänvalvojana ja sitten hän tulee ladata sen tämän sivuston ja sen jokainen, jolla on mahdollisuus hänen sivustosta voi ladata sen ja käyttää sitä.

Näitkö että mitään järkeä?

Jos näin on, ehkä ymmärrä, miksi halusin tehdä kaiken osaksi 1 tiedosto:)

No jälleen kiitos yrittää auttaa minua:)

Cheers PranX
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PowerPoint 2007 Teksti säätämisen itse! xactly Office Suites & Applications 2 27 marraskuu 2009 16:27
Virus PowerPoint File lähettää sähköpostia? azul08 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 27. toukokuuta 2009 09:19
Lähettäminen powerpoint sähköpostitse. OHJE TARPEELLISEKSI.? jsyosh24 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 21. marraskuu 2008 09:54
Ehdotetut PowerPoint-esitys ohjelma rashere Office Suites & Applications 1 21. marraskuu 2008 07:26
Linking video PowerPoint-esitys yrittää kovasti Office Suites & Applications 12 17th Jun 2008 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.