mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Powerpoint en actionbuttons documenten naar buiten?

Reply

Thread Tools
Old 17e sep 2007, 12:34
Lid Fractie

Default Powerpoint en actionbuttons documenten naar buiten?

Cheers nogmaals iedereen

Ik vraag me af of er een manier is om in te voegen een powerpointpresentation en buiten documenten bedoeld in de presentatie (bedoeld in actionbuttons) in 1 bestand.

Ik heb een powerpointpresentation dat ik nodig heb om met mij op een andere computer. In dat powerpointpresentation er diverse links naar externe documenten (Excel en Word-documenten) de banden zijn gemaakt met "actie knoppen". Zodat tijdens de uitvoering door de slides i can enter a specifik buiten documenten door te klikken op de actie knoppen.

Als ik sla de powerpointpresentation op een USB storagesystem en zet het bestand op een andere computer deze "actionbuttonlinks" dont werkzaamheden voor de hand liggende reden dat de bedoelde documenten zijn niet op de locatie in de actionbutton.

Is er een manier om deze buiten de documenten in het powerpointfile zodat i wont hebben om alle documenten buiten op precies dezelfde plaatsen op elke computer ik deze powerpoint presentatie aan?

Of zijn er andere manieren die zouden me gewoon verplaatsen presentasjon van 1 naar de andere computer heel gewoon?

Ik wil graag iedereen bedanken voor het proberen te beantwoorden van mijn vragen (en iedereen anders vragen) op dit forum. Ik probeer om zo veel terug als ik kan. Maar im niet zo bekwaam als de meeste van jullie

Best Regards:

PranX
Old 17e sep 2007, 12:56
Lid Fractie

By the way ... Mijn versie van Microsoft Office 2007
Old 17e sep 2007, 14:40
Donor Groep

Ik neem aan dat het zal zijn op de USB-stick?

Nou, wat als u een map op de USB-stick kunt zeggen ehm, noem het powerpoint.
Zet al uw documenten in de map, dan koppelen die manier.?
Heb je geprobeerd dat.

Dan
Old 18e sep 2007, 01:33
Lid Fractie

Dankzij Emry, Dat je werk.

Maar ik ben eigenlijk nog een ander probleem geconfronteerd. Ik moet na de presentatie op het internet, zodat anderen kunnen downloaden, open het en maak het allemaal werkt zonder het gedoe. Het zou dus veel gemakkelijker als je op de een of andere manier in verband kan de presentatie met alle buiten-documenten, zodat u kan downloaden of slechts een bestand.

Nou ik weet het is een echte moer. Maar ik wil echt een antwoord:)

Mag ik misschien zip alle externe documenten in 1 zip-bestand?

Laat me gewoon proberen:)

Bedanken voor het proberen om me te helpen Emry!

/ PranX
Old 18e sep 2007, 01:45
Lid Fractie

Nope zippen hen didnt werk zijn. Het scheelt de bestemming op mijn computer in de actionbuttons.

Iedereen slim daar?

/ PranX
Old 18e sep 2007, 03:23
Donor Groep

Rechts, zodat de map kwestie werkte. Maar je wilt uploaden naar het internet?

Rechts, ehm, ik zal er naar kijken voor je.

Dan
Old 18e sep 2007, 03:46
Lid Fractie

Yep het zippen deel werkte. Nu heb ik net nodig actionbutton links aan te passen / bevestigen (gooi me een bot im dansih;) aan de nieuwe omgeving op een manier die het mogelijk maakt de verbanden te werken met behoud.

Bedankt voor uw hulp Dan!

Best Regards:

PranX
Old 18e sep 2007, 05:10
Donor Groep

Hoe heb je geüpload naar het internet?

Dan
Old 18e sep 2007, 06:16
Lid Fractie

Ik havn't gebeurt het nog niet.
Ik ben aangenomen voor het verzenden van een bestand naar een webserver beheerder en hij zal uploaden op zijn site, en van daar iedereen met toegang tot zijn site kan het downloaden en uitvoeren.

Heeft dat zin?

Zo ja, dan heeft u waarschijnlijk begrijpen waarom ik wilde maken het allemaal in 1 bestand:)

Nou nogmaals bedankt voor het proberen om me te helpen:)

Cheers PranX
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Powerpoint 2007 Tekst grootte zelf! xactly Office Suites & Toepassingen 1 Gisteren 15:40
Virus in Powerpoint bestand dat verstuurd wordt in een e-mail? azul08 Virus, spyware & Security 1 27 mei 2009 09:19
Het verzenden van een powerpoint via e-mail. Hulp nodig.? jsyosh24 E-mail, VoIP & IM Overleg 1 21 nov 2008 09:54
Voorgestelde powerpoint presentatie programma rashere Office Suites & Toepassingen 1 21 nov 2008 07:26
Koppeling van een video naar een powerpoint presentatie probeert hard Office Suites & Toepassingen 12 17 jun 2008 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.