![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Skål igjen alle Jeg lurer på om det er noen måte å flette en powerpointpresentation og utenfor dokumenter referert til i presentasjonen (som av actionbuttons) til 1 fil. Jeg har et powerpointpresentation at jeg må ta med meg på en annen datamaskin. I så powerpointpresentation er det flere lenker til utenfor dokumenter (Excel og Word-dokumenter) koblingene er gjort med "action knapper". Slik at når du kjører gjennom lysbilder Jeg kan skrive en specifik utenfor dokumentene ved å klikke på knappene. Når jeg lagrer powerpointpresentation på en USB storagesystem og sette filen til en annen datamaskin disse "actionbuttonlinks" dont arbeide for den åpenbare grunn at dokumentene omtales ikke på plasseringen angitt i actionbutton. Er det noen måte å inkludere disse eksterne dokumenter i powerpointfile så jeg wont å plassere alle utenfor dokumenter på nøyaktig samme sted på hver datamaskin jeg bringe denne PowerPoint-presentasjonen til? Eller er det noen andre måter som vil gi meg til å bare flytte presentasjon fra 1 maskin til en annen svært enkelt? Jeg vil gjerne takke alle for å prøve å besvare mine spørsmål (og alle elses spørsmål) på dette forum. Jeg prøver å gi så mye tilbake som jeg kan. Men im ikke så flinke som de fleste av dere ![]() Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| Av veien ... Min versjon av Microsoft Office 2007 |
|
| |||
| |||
| Jeg regner med at det vil være på USB-pinne? Vel, hva hvis du oppretter en mappe på USB-pinne, kan si Umm, kaller det powerpoint. Sett alle dokumentene i mappen, og deretter koble det på den måten.? Har du prøvd det. Dan |
|
| |||
| |||
| Takk Emry, som skal jobbe. Men jeg faktisk oppstått enda et problem. Jeg må legge presentasjonen på Internett, slik at andre kan laste det ned, åpne og gjøre det alle jobber uten å slite. Det ville være så mye lettere hvis du på en måte eller det andre kan knytte presentasjonen med alle utenfor dokumenter slik at du kan opp eller laste ned bare en fil. Vel jeg vet det er en real nøtt. Men jeg hadde virkelig satt pris på svar:) Kunne jeg kanskje zip alle extern dokumenter i 1 zip-fil? La meg bare prøve det:) Takk for at du prøver å hjelpe meg Emry! / PranX |
|
| |||
| |||
| Nope zipping dem didnt work heller. Det sparer reisemålet på datamaskinen min i actionbuttons. ![]() Noen flink ute? ![]() / PranX |
|
| |||
| |||
| Høyre, så mappen problemet virket. Men du vil laste den opp til Internett? Høyre, Umm, jeg vil se nærmere på det for deg. Dan |
|
| |||
| |||
| Jepp det zipping del virket. Nå er jeg bare trenger actionbutton lenker å tilpasse / bekreft (kaste meg et bein im dansih;) til det nye miljøet på en måte som gjør at koblingene til å arbeide uten å endre. Takk for hjelpen Dan! Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| Hvordan har du lastet opp denne til internett? Dan |
|
| |||
| |||
| Jeg havn't gjort det ennå. Jeg skal sende en fil til en webserver administrator og han vil laste den opp på hans side, og der alle med tilgang til webområdet kan laste det ned og kjøre den. Gjorde det fornuftig? Da har du sannsynligvis forstå hvorfor jeg ville gjøre alt i 1 fil:) Vel igjen takk for at du prøver å hjelpe meg:) Cheers PranX |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PowerPoint 2007 Tekst størrelsesendring av seg selv! | xactly | Office Suites & Applications | 2 | I går 16:27 |
| Virus i en PowerPoint-fil sendes i en e-post? | azul08 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 27 mai 2009 09:19 |
| Sende en powerpoint på e-post. HJELP nødvendig.? | jsyosh24 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 21 nov 2008 09:54 |
| Foreslått powerpoint presentasjon program | rashere | Office Suites & Applications | 1 | 21 nov 2008 07:26 |
| Tilknytte en video til en PowerPoint-presentasjon | prøver hardt | Office Suites & Applications | 12 | 17 juni 2008 14:36 |
| Thread Tools | |
| |