![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Zoals ik ben niet zeker of dit een virus of ik niet zou worden reconneced om het geschikte forum zo ja. Ik heb onlangs ontdekt dat bij het openen van IE7, een ander venster ALTIJD pop-up, zeggende "Voorbereiding voor het installeren ..." en het venster wordt de titel van Microsoft Office Standard Edition 2003. Vervolgens probeert het verzamelen van benodigde informatie, maar niet lukt, en foutmelding komt te zeggen: 'Fout 25090 Offce Setup heeft een probleem met de Office Source Engine, systeem fout: -2147023838. Open C: \ Program Files \ Microsoft Office \ Office11 \ 1033 \ SETUP.CHM en opzoeken "Office Source Engine" voor informatie over hoe dit probleem op te lossen. " Ik volg deze instructies, en ik ben gevraagd voor het gebruik van administratieve privileges om me te gaan over de diensten en toepassingen, uit waar ik kan om de Office Source Engine als het is uitgeschakeld. Het is inderdaad uitgeschakeld, dus ik stel deze in op automatisch starten. Echter, na het opnieuw opstarten van de computer, het was weer uitgeschakeld, dus ik denk dat dit moet het probleem. Sorry voor de lange post, maar kan iemand me helpen een oplossing voor dit vervelende probleem? Bedankt, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet een virus verwijderen kantoor via het onderdeel Software in het Configuratiescherm en opnieuw te installeren.
| |||
| |||
| Ah ok. Het enige probleem met dat is dat Office 2003 kwam met mijn laptop en dus ik heb geen installatie-cd's mee. : S |
|
| |||
| |||
| Je kon altijd lenen van een cd en gebruik uw licentie nummer, dat is perfect leagal. U dient te beschikken over enig herstel-cd's? |
|
| |||
| |||
| Nee, ik heb geen herstel-cd's of wat dan ook! Mijn laptop werd gemaakt als een 'klaar' laptop voor mijn uni, dus ik denk niet dat ik heb alle cd's mee. Ik check wel. |
|
| |||
| |||
| Neem het aan, waar u het gekocht uit dan. |
|
| |||
| |||
| Het probleem is dat ik orderered zij over het internet, en het was verzonden dan ik geloof. Daarom maakt het hele proces moeilijker. Waarom heeft deze 'voorbereiding van de installatie van' bericht alleen komen als ik Open Microsoft progams (IE7, MSN, etc.)? |
|
| |||
| |||
| Omdat IE gebruikt een deel van het kantoor dat niet is geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| Aha, ik zie ... en de enige oplossing zou zijn als ik kan je een cd van Office 2003, zodat ik opnieuw installeren? |
|
| |||
| |||
| Ja. |