mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

"Forberede installasjon" ... Microsoft Office hver gang jeg åpner IE7!

Reply

Thread Tools
Old 27. sep 2007, 03:47
Medlem Group

Default "Forberede installasjon" ... Microsoft Office hver gang jeg åpner IE7!

Hei,
Så jeg er ikke sikker om dette er et virus eller ikke ville jeg sette pris på å bli reconneced til riktig forum om det.
Jeg har nylig oppdaget at når du åpner IE7, et annet vindu vil alltid dukke opp, sier "forbereder å installere ..." og vinduet som heter Microsoft Office Standard Edition 2003. Det forsøker deretter å samle inn nødvendig informasjon, men mislykkes, og feilmeldingen kommer opp å si:
"Feil 25090 Offce Setup oppstått et problem med Office Source Engine, system error: -2147023838. Vennligst åpne C: \ Programfiler \ Microsoft Office \ Office11 \ 1033 \ SETUP.CHM og ser opp" Office Source Engine "for informasjon om hvordan å løse dette problemet. "
Jeg følger disse instruksjonene, og er bedt om å bruke administratorrettigheter å aktivere meg å gå på tjenester og programmer, fra hvor jeg kan aktivere Office-kildemotoren hvis den er deaktivert. Det er faktisk deaktivert, så jeg satt den til å starte automatisk.

Men ved å starte datamaskinen på nytt, ble det slått igjen, så jeg tror dette må være problemet.
Sorry for den lange innlegg, men kan noen hjelpe meg å løse dette irriterende problemet?
Takk, Luke
Old 27. sep 2007, 03:50
Administrator Group

Det er ikke et virus, avinstallere Office via Legg til / fjern programmer i kontrollpanelet og installere.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27. sep 2007, 03:54
Medlem Group

Ah ok. Det eneste problemet med den er at Office 2003 kom med min laptop og så har jeg ingen installasjon CDer med den. : S
Old 27. sep 2007, 03:57
Administrator Group

Du kunne jo låne en CD og bruke din lisens nummer, som er perfekt leagal.

Du må ha noen utvinning CDer?
Old 27. sep 2007, 04:01
Medlem Group

Nope, jeg har ingen utvinning CDer eller noe! Min laptop ble laget som en "Ready" bærbar for min uni, så jeg ikke tror jeg har noen CDer med den. Jeg skal sjekke om.
Old 27. sep 2007, 05:56
Administrator Group

Ta det til der du kjøpte den fra så.
Old 27. sep 2007, 14:51
Medlem Group

Problemet er at jeg orderered det over Internett, og det ble sendt over tror jeg. Det gjør hele prosessen vanskeligere. Hvorfor denne 'forbereder å installere melding bare komme opp når jeg åpner Microsoft progams (IE7, msn, osv.)?
Old 27. sep 2007, 15:03
Administrator Group

Fordi IE bruker en del av Office som ikke er installert riktig.
Old 27. sep 2007, 15:53
Medlem Group

Aha, jeg ser ... og den eneste løsningen ville være om jeg kan få en cd av Office 2003 til å tillate meg å installere den på nytt?
Old 27. sep 2007, 15:56
Administrator Group

Ja.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Excel Utskrift - "Out of Memory. Lagre eller Lukk eventuelle åpne filer eller programmer" Error ruipistola Digital Imaging & Skrivere 0 23 mai 2009 01:18
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
"Du har valgt å åpne: st" andrewanimation Nettlesere & FTP Clients 5 29 oktober 2007 12:10
Kan ikke "Åpne" exe. FalconHunter Nettlesere & FTP Clients 3 6te sep 2007 03:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.