![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Så jeg er ikke sikker om dette er et virus eller ikke ville jeg sette pris på å bli reconneced til riktig forum om det. Jeg har nylig oppdaget at når du åpner IE7, et annet vindu vil alltid dukke opp, sier "forbereder å installere ..." og vinduet som heter Microsoft Office Standard Edition 2003. Det forsøker deretter å samle inn nødvendig informasjon, men mislykkes, og feilmeldingen kommer opp å si: "Feil 25090 Offce Setup oppstått et problem med Office Source Engine, system error: -2147023838. Vennligst åpne C: \ Programfiler \ Microsoft Office \ Office11 \ 1033 \ SETUP.CHM og ser opp" Office Source Engine "for informasjon om hvordan å løse dette problemet. " Jeg følger disse instruksjonene, og er bedt om å bruke administratorrettigheter å aktivere meg å gå på tjenester og programmer, fra hvor jeg kan aktivere Office-kildemotoren hvis den er deaktivert. Det er faktisk deaktivert, så jeg satt den til å starte automatisk. Men ved å starte datamaskinen på nytt, ble det slått igjen, så jeg tror dette må være problemet. Sorry for den lange innlegg, men kan noen hjelpe meg å løse dette irriterende problemet? Takk, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke et virus, avinstallere Office via Legg til / fjern programmer i kontrollpanelet og installere.
| |||
| |||
| Ah ok. Det eneste problemet med den er at Office 2003 kom med min laptop og så har jeg ingen installasjon CDer med den. : S |
|
| |||
| |||
| Du kunne jo låne en CD og bruke din lisens nummer, som er perfekt leagal. Du må ha noen utvinning CDer? |
|
| |||
| |||
| Nope, jeg har ingen utvinning CDer eller noe! Min laptop ble laget som en "Ready" bærbar for min uni, så jeg ikke tror jeg har noen CDer med den. Jeg skal sjekke om. |
|
| |||
| |||
| Ta det til der du kjøpte den fra så. |
|
| |||
| |||
| Problemet er at jeg orderered det over Internett, og det ble sendt over tror jeg. Det gjør hele prosessen vanskeligere. Hvorfor denne 'forbereder å installere melding bare komme opp når jeg åpner Microsoft progams (IE7, msn, osv.)? |
|
| |||
| |||
| Fordi IE bruker en del av Office som ikke er installert riktig. |
|
| |||
| |||
| Aha, jeg ser ... og den eneste løsningen ville være om jeg kan få en cd av Office 2003 til å tillate meg å installere den på nytt? |
|
| |||
| |||
| Ja. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Excel Utskrift - "Out of Memory. Lagre eller Lukk eventuelle åpne filer eller programmer" Error | ruipistola | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 23 mai 2009 01:18 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| "Du har valgt å åpne: st" | andrewanimation | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 29 oktober 2007 12:10 |
| Kan ikke "Åpne" exe. | FalconHunter | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 6te sep 2007 03:41 |
| Thread Tools | |
| |