![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for at vide, hvordan du opretter en makro, så når jeg trykker på en kommando knappen en wrksheet vil udskrive to eksemplarer af celleinterval. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du valgt et regnearksprogram til at gøre dette i endnu?
| |||
| |||
| yeh beklager sin i Excel |
|
| |||
| |||
| Nogen særlig version af Excel? Jeg hader at være påtrængende, men. |
|
| |||
| |||
| godt derhjemme im usin 2007, men im ud atm så im usin 2003, hvor jeg atm |
|
| |||
| |||
| Okay, denne bør arbejde på begge. Sub PrintRange () « »PrintRange Macro »Dette vil udskrive 2 kopier af et regneark forudvalgt række « Application.ScreenUpdating = False Sheets ( "Sheet1"). Vælg ActiveSheet.Unprotect ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Udskrift Copies: = 2 Application.ScreenUpdating = True End Sub Hvis du har problemer med at oprette en knap eller koble koden til det så sige, og vi vil tale dig igennem det. |
|
| |||
| |||
| Sorry for en forsinket reaktion. Tak jeg vil prøve det, og vil give dig feedback så hurtigt som muligt:) |
|
| |||
| |||
| Hvad er der i dette eksempel er ret tilfældigt, jeg har ingen idé, om du har flere plader eller du har beskyttede områder eller du ønsker at ende et sted forskellige efter makro's køre end hvor du var, da du klikkede på det. Eller om din Opgavearket række er baseret på etiketter eller på hårde celle adresser. Jeg foreslår, at du spiller med syntaksen en smule, den linje, som gør alt arbejdet er ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Udskrift Copies: = 2 og du kan ændre det til dit hjerte indhold. |
|
| |||
| |||
| Tak for den hjælp fyrene ... Jeg har gjort det nu. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Macro i Excel for at udskrive vælge celler i et regneark | NothingButProblems | Office Suites & Applications | 0 | 16 juni 2009 17:12 |
| Behov Macro til at udfylde Excel | moneybug939 | Office Suites & Applications | 0 | 9 juni 2009 03:12 |
| Excel 2003 SP3 Workbook Macro Hjælp | gramble | Office Suites & Applications | 0 | 4 juni 2009 02:24 |
| Makro til Toggle fremhæver i Search-Erstat Box | Shahid | Office Suites & Applications | 0 | 2 juni 2009 14:02 |
| Ikke i stand til at tage en udskrift | Imanuel4u | Digital Imaging & Printere | 1 | 22 december 2008 02:46 |
| Thread Tools | |
| |