![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy tietää, miten voit luoda makron, niin että kun painat Komentopainike yksi wrksheet tulostaa kaksi kappaletta solualue. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko valinnut taulukkolaskentaohjelmassa tehdä tätä vielä?
| |||
| |||
| yeh pahoillani sen excel |
|
| |||
| |||
| Kaikki erityisesti Excelin versiossa? Vihaan olla päällekäyvä vaan. |
|
| |||
| |||
| hyvin kotona im usin 2007, mutta im ulos atm niin im usin 2003 missä olen atm |
|
| |||
| |||
| okei, tämä tulisi toimimaan molempia. Sub PrintRange () " "PrintRange Makro "Tämä tulostaa 2 kappaletta laskentataulukon valitun joukon " Application.ScreenUpdating = False Sheets ( "Sheet1"). Valitse ActiveSheet.Unprotect ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Tuloste Kopiot: = 2 Application.ScreenUpdating = True End Sub Jos sinulla on vaikeuksia luoda painiketta tai koukkaaminen koodin se sitten sanoa ja me puhua teille sen läpi. |
|
| |||
| |||
| Sorry for viivästynyttä vastausta. Kiitos aion kokeilla tätä ja antaa palautetta niin pian kuin mahdollista:) |
|
| |||
| |||
| Mitä tässä esimerkki on melko satunnaisesti, minulla ei ole aavistustakaan siitä, olet usean arkit tai olet suojelualueet tai haluat päätyy jonnekin eri jälkeen makron n aikavälillä kuin missä olit, kun olet napsauttanut sitä. Tai onko työarkki valikoima perustuu merkintöjä tai kovien solujen osoitteita. Ehdotan teille pelata syntaksia hieman, reitin, joka ei kaikesta työstä on ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Tuloste Kopiot: = 2 ja voit muuttaa sitä sydämesi kyllyydestä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos auttaa kaverit ... Olen tehnyt sitä nyt. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Makron Excel tulostaa valitse solut laskentataulukon | NothingButProblems | Office Suites & Applications | 0 | 16th Jun 2009 17:12 |
| Tarvitsetko Makro asutettava Excel | moneybug939 | Office Suites & Applications | 0 | 9th Jun 2009 03:12 |
| Excel 2003 SP3 TYÖKIRJA Makro Ohje | gramble | Office Suites & Applications | 0 | 4th Jun 2009 02:24 |
| Makron Toggle korostekynä Etsi-Korvaa Box | Shahid | Office Suites & Applications | 0 | 2. Jun 2009 14:02 |
| Ei voi tehdä Tulosta Out | Imanuel4u | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 22. Joulukuu 2008 02:46 |
| Thread Tools | |
| |