![]() |
|
| |||
| |||
| Ik moet weten hoe u een macro zo dat wanneer ik op een opdrachtknop een wrksheet zal print twee exemplaren van het celbereik. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u gekozen voor een spreadsheet programma om dit te doen in het nog?
| |||
| |||
| yeh spijt haar in Excel |
|
| |||
| |||
| Een bepaalde versie van Excel? Ik haat te opdringerig maar. |
|
| |||
| |||
| goed thuis im usin 2007, maar im uit atm zo im usin 2003 waar ik ben atm |
|
| |||
| |||
| Oke, dit zou moeten werken op beide. Sub PrintRange () ' 'PrintRange Macro 'Dit geeft 2 exemplaren van een werkblad gepreselecteerde assortiment ' Application.ScreenUpdating = False Sheets ( "Blad1"). Selecteer ActiveSheet.Unprotect ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Afdruk Exemplaren: = 2 Application.ScreenUpdating = True End Sub Als je problemen hebt met het maken van een toets of het aansluiten van de code aan het dan zeggen, en we spreken je doorheen. |
|
| |||
| |||
| Sorry voor een vertraagde reactie. Bedankt Ik zal proberen deze en geeft u feedback zo snel mogelijk:) |
|
| |||
| |||
| Wat zit er in dit voorbeeld is vrij willekeurig, ik heb geen idee of je hebt meerdere vellen of je hebt beschermde gebieden of u wilt eindigen ergens anders na de macro's draaien dan waar u was toen u klikte het. Of uw werkblad assortiment is gebaseerd op de etiketten of op de harde cel adressen. Ik stel voor dat je spelen met de syntax een beetje, de lijn die doet al het werk is ActiveWindow.Range ( "C5: D17"). Afdruk Exemplaren: = 2 en kunt u dat aan uw hart ophalen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp jongens ... Ik heb het gedaan nu. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Macro in Excel te drukken selecteert u cellen in een werkblad | NothingButProblems | Office Suites & Toepassingen | 0 | 16 jun 2009 17:12 |
| Noodzaak Macro U vult Excel | moneybug939 | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 9 juni 2009 03:12 |
| Excel 2003 SP3 werkmap Macro Help | gramble | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 4 juni 2009 02:24 |
| Macro Toggle markeerstift in Search-Vervang Box | Shahid | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 2 juni 2009 14:02 |
| Niet in staat om een uitdraai | Imanuel4u | Digital Imaging & Printers | 1 | 22 dec 2008 02:46 |
| Thread Tools | |
| |