![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben een makelaar en het gebruik van Microsoft Word 2007 voor de productie van grafisch intensieve flyers. Ik heb gekamd, het web en Microsoft's website voor een antwoord op een probleem dat ik heb. Toen ik het ontwerp van de flyer en het comprimeren van de foto's blijkt dat er ongeveer 2-2.5mg bestand opgeslagen. Toen ik afdrukken, duurt het voor eeuwig en geeft aan tot 100 mg voor een periode van twee pagina document. Ik kan niet bedenken waarom hij dat doet en als je je kunt voorstellen, duurt het altijd voor het afdrukken van een veel minder 20. Ik ben op een verlies voor een antwoord |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Printers niet begrijpen het jpg-formaat. De printer driver breidt het grafisch bestand naar een bitmap die is heel waarschijnlijk worden tien keer de grootte van het origineel. De afdrukwachtrij toont u de wachtrij gegevens die van de printer te worden gegeven. een 100MB pagina is niet een totale verrassing. U kunt verlagen door het verminderen van de dots per inch voor de grafische 600-300, zullen ze nog steeds zien er hetzelfde uit (in mijn mening) maar dat is niet uw probleem, 100MB een pagina is vrij conventioneel.
Ik denk dat je afdrukken via een USB1.1 poort, of in een zeer langzame oude printer. Een 100MB bitmap pagina zoals die zou moeten verwerken in minder dan 5 seconden op een moderne installatie. Wilt u uw apparatuur, met een paar model codes? De computer en de printer? Als ze werkelijk zijn recente dan misschien de USB-kabel is defect (partijen zijn) en een kwaliteit vervanging zou stoppen uw systeem terug te vallen tot langzame tarieven. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw snelle antwoord. Ik gebruik de foto comprimeren instrument in woord dat zegt dat ze zijn gecomprimeerd tot 220dpi reeds. Het wordt geleid door Linksys EF2J24 10/100 autosensing hub in Konica Minolta biz hub 250 netwerk laser printer. Door de manier lijkt het niet aan uit welke computer gebruik ik om te proberen en print dit bestand. De resultaten zijn hetzelfde. |
|
| |||
| |||
| De LAN zou nemen u mee naar een minuut een pagina als het ware op de afwikkeling van 10Mbit/sec en ik kan denken aan een paar redenen waarom het zou kunnen dat doen. Ik ben het u niet beschikt over een USB-poort betrokken en je hebt geen reden om te geloven er bekabeling problemen. Heb je iemand op het personeel dat u kunt vragen om te controleren of u alles over dat stukje van het netwerk op 100Base-T 100Mbit/sec? Of zijn er geen personeel om op terug te vallen. |
|
| |||
| |||
| geen personeel om op terug te vallen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007 Knippen en plakken | munleyj | Office Suites & Toepassingen | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| Word 2007 hulp | robina80 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 Jan 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Toepassingen | 3 | 10 jun 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |