![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er en REALTOR og bruke Microsoft Word 2007 for å produsere grafisk intensive flygeblad. Jeg har kjemmet nettet og Microsofts nettsted for et svar på et problem jeg har. Når jeg designe flyger og komprimere bildene viser er det ca 2-2.5mg fil lagres. Når jeg skriver det ut, tar det for evig og viser opptil 100 mg i en to siden dokumentet. Jeg kan ikke finne ut hvorfor den gjør det og som du kan forestille deg, tar det alltid for å skrive en mye mindre 20. Jeg er på et tap på svar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skrivere forstår ikke jpg format. Skriverdriveren utvider grafikkfilformater i et punktgrafikkbilde som er ganske sikkert å bli ti ganger størrelsen av originalen. Utskriftskøen viser deg i kø data at skriveren er i ferd med å bli gitt. en 100MB siden er ikke en total overraskelse. Du kan redusere det ved å redusere punkter per tomme kravet for grafikk fra 600 til 300, vil de fortsatt den samme (i min mening), men det er ikke ditt problem, 100MB en side som er ganske konvensjonell.
Jeg tror du skriver ut via en USB1.1-port, eller til en svært langsom gamle skriveren. En 100MB punktgrafikkbilde side sånn bør prosessen på under 5 sekunder på en moderne oppsett. Vil du beskrive ditt utstyr, med noen modell koder? Datamaskinen og skriveren? Hvis de virkelig er siste deretter kanskje USB-ledningen er defekt (mange er) og en god erstatning ville stoppe systemet falle tilbake til treg priser. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Takk for raskt svar. Jeg bruker bildet komprimere redskap i ord som sier de er komprimert ned til 220dpi allerede. Det kjøres gjennom Linksys EF2J24 10/100 autosensing hub i KONICA MINOLTA biz hub 250 nettverket laserskriver. Av måten den ser ikke ut til å rolle hvilken maskin jeg bruker til å forsøke og skrive ut denne filen. Resultatene er de samme. |
|
| |||
| |||
| LAN vil ta deg ned til et minutt en side om det var settling på 10Mbit/sec og jeg kan tenke på noen grunner til at den kan gjøre. Jeg aksepterer du ikke har en USB-port involvert og du har ingen grunn til å tro det kabling problemer. Har du noen av de ansatte som du kan be om å sjekke du kjører alt på at bit av nettverket på 100Base-T 100Mbit/sec? Eller er det ingen ansatte til å falle tilbake på. |
|
| |||
| |||
| Ingen ansatte å falle tilbake på |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word 2007 Klipp ut og lime inn | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| Word 2007 hjelp | robina80 | Office Suites & Applications | 2 | 21 januar 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Applications | 3 | 10 juni 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |