Problem med Outlook 2003 - Sommetider clipart ikke virker Jeg er en IT-administrator for en lille virksomhed. Jeg oplever en underlig problem med nogle brugere på mit domæne med Micorsoft Office Outlook 2003. Jeg har Office 2003 standard Desuden er installeret på alle mine brugernes computere. Nogle er repoting, at de ikke har mulighed for at medtage multimedieklip i deres e-mails. Normalt, mens en e-mail, kan du gå til menuen Indsæt fremhæve billedet, og der er en sub-menu med mulighed for multimedieklip, blandt andre andre ting. Med disse brugere, er der ingen sub-menu for "billede". Jeg kan ikke finde ud af hvorfor. Hvis jeg logger på deres computere med mit domæne-konto og oprette en Outlook-profil, har jeg den sub-menu til rådighed for mig. Så jeg kan kun antage, at dette har noget at gøre med deres profiler. Har nogen set noget lignende før? Kan det være noget så simpelt som at sætte kryds ud for en indstilling et sted under værktøjer? Jeg har gravet temmelig dybt ind i Outlook valgmuligheder, og jeg kan ikke finde noget. Jeg vil sætte pris på enhver hjælp. Det er ikke ligefrem en nødsituation, men det er den drivende mig vanvittigt, at jeg ikke kan tallet it out. Hidtil har alle, jeg har virkelig forsøgt er reparation funktionen, som ikke virkede. Computerne har alle Windoes XP SP2 for et operativsystem. |