Problem with Outlook 2003 - Joskus Clipart ei toimi Olen IT admin pieni yritys. Olen kokee outo ongelma tietyille käyttäjille verkkotunnukseni kanssa Micorsoft Office Outlook 2003. Olen Office 2003-standardin lisäksi asennettu kaikki käyttäjän tietokoneissa. Jotkut ovat repoting, että niillä ei ole mahdollisuutta sisällyttää ClipArt niiden sähköpostiviestejä. Yleensä, kun taas säveltämään sähköpostin, voit siirtyä insertin valikkoon, korosta kuva, ja on Alivalikko kanssa vaihtoehto ClipArt muun muassa muita asioita. Näiden käyttäjien, ei ole osa-valikon "kuvan". En voi tajuta, miksi. Jos minä allekirjoittamaan niiden tietokoneiden kanssa verkkotunnukseni tili ja luoda Outlook-profiilin, minulla on Alivalikko saatavilla minulle. Voin siis vain olettaa, että tällä on jotain tekemistä niiden profiileja. Onko kukaan nähnyt mitään tällaista ennen? Voisiko se olla jotain niin yksinkertaista kuin rasti pois vaihtoehto jonnekin nojalla työkaluja? Olen kaivettiin melko syvällä näkymät vaihtoehtoja ja En löydä mitään. Arvostaisin apua. Se ei ole tarkalleen hätätilanteessa, mutta se on minut hulluksi, että en voi luku sitä. Toistaiseksi kaikki, mitä minulla on todella yritimme on korjaus-ominaisuus, joka ei toimi. Tietokoneet kaikilla on Windoes XP SP2, jonka käyttöjärjestelmä. |