Probleem met Outlook 2003 - Soms clipart werkt niet Ik ben een IT-beheerder voor een klein bedrijf. Ik ben met een raar probleem met sommige gebruikers op mijn domein met Micorsoft Office Outlook 2003. Ik heb Office 2003 standaardadditiemethode geïnstalleerd op alle computers van mijn gebruiker. Sommige zijn repoting dat zij niet de mogelijkheid hebben om illustraties in hun e-mails. Normaal gesproken, terwijl het samenstellen van een e-mail, kunt u naar het menu Invoegen, markeert beeld, en er is een sub-menu met de optie voor illustraties, onder meer andere dingen. Met deze gebruikers is er geen sub-menu voor "foto". Ik kan niet achterhalen waarom. Als ik teken op hun computers met mijn domein account en maak een Outlook-profiel, heb ik de sub-menu beschikbaar voor mij. Dus ik kan alleen maar veronderstellen dat dit iets te maken heeft met hun profielen. Heeft iemand iets gezien als dit voor? Zou het zo kunnen zijn iets eenvoudigs als tikken uit een optie ergens onder tools? Ik heb behoorlijk diep gegraven in de Outlook-opties en ik kan het niet vinden niets. Ik waardeer alle hulp. Het is niet precies een noodsituatie, maar ze maakt me gek dat ik kan het niet. Tot dusver is alles wat ik heb echt geprobeerd is de reparatie-functie, die geen werk. De computers hebben allemaal Windoes XP SP2 voor een besturingssysteem. |