Problem med Outlook 2003 - Noen utklipp fungerer ikke Jeg er en IT-administrator for en liten bedrift. Jeg opplever et merkelig problem med enkelte brukere på domenet mitt med Micorsoft Office Outlook 2003. Jeg har Office 2003 Standard tillegg installert på alle mine brukerens datamaskiner. Noen er repoting at de ikke har muligheten til å utklipp i sin e-post. Normalt, når du skriver en e-post, kan du gå til Sett inn-menyen markere bildet, og det er en sub-meny med mulighet for utklipp, blant andre ting. Med disse brukerne, er det ingen sub-menyen for "bilde". Jeg kan ikke finne ut hvorfor. Hvis jeg logger inn på sine datamaskiner med mitt domene kontoen og opprette en Outlook-profil, har jeg sub-menyen tilgjengelige for meg. Så jeg kan bare anta at dette har noe å gjøre med deres profil. Har noen sett noe lignende før? Kan det være noe så enkelt som tikker av et alternativ sted under verktøy? Jeg har gravd ganske dypt i Outlook valg og jeg kan ikke finne noe. Jeg ville sette pris på hjelp. Det er ikke akkurat en nødsituasjon, men det er driver meg gal at jeg ikke kan finne ut av det. Så langt er alt jeg har virkelig prøvd er reparasjon, som ikke virket. Datamaskinene har alle Windoes XP SP2 for et operativsystem. |