Problem med Outlook 2003 - Ibland clipart fungerar inte Jag är en IT-administratör för ett litet företag. Jag upplever ett konstigt problem med några användare på min domän med Micorsoft Office Outlook 2003. Jag har Office 2003 standard installeras på alla mina användares datorer. Vissa är repoting att de inte har möjlighet att ta med clipart i sina e-postmeddelanden. Normalt medan komponera ett e-post kan du gå till Infoga-menyn, markera bilden, och det finns en sub-menyn med alternativ för clipart, bland annat annat. Med dessa användare finns det ingen sub-menyn för "bild". Jag kan inte lista ut varför. Om jag logga på sina datorer med min domän-konto och skapa en Outlook-profil har jag underkommittéerna menyn står till mitt förfogande. Så jag kan bara anta att detta har något att göra med deras profiler. Har någon sett något liknande förut? Kan det vara något så enkelt som att kryssa bort ett alternativ någonstans under verktyg? Jag har grävt ganska djupt i utsikterna alternativ och jag kan inte hitta någonting. Jag skulle uppskatta all hjälp. Det är inte precis en nödsituation, men det driver mig till vansinne att jag inte kan lista ut det. Så långt är allt jag har verkligen försökt är att reparera funktionen som inte fungerade. Datorerna har Windoes XP SP2 för ett operativsystem. |