![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke i stand til at eksportere til adgang henblik selv om jeg kan eksportere en tabel ok. Dette er den fejlmeddelelse jeg får, når den har valideret ok, men når det er fuldbyrdelsesmyndigheden til bestemmelsesstedet. "Mislykkedes med følgende fejl:" Ugyldig præcision for decimaldata type. ". Mulig fejl grunde: Problemer med forespørgslen," ResultSet "ejendom, der ikke er indstillet korrekt, parametre, som ikke er indstillet korrekt, eller forbindelsen ikke er etableret korrekt. Please help! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable | cba321 | Grafikkort & Monitors | 1 | 23. maj 2009 22:12 |
| Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Brug for hjælp til Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21. jan 2009 21:41 |
| Problemer med adgang til internettet som begrænset bruger | paulC | Windows-operativsystemer | 10 | 3 januar 2008 13:53 |
| Drive adgang problemer | ian65 | Drives & flytbare medier | 5 | 26 august 2007 10:14 |
| Thread Tools | |
| |