![]() |
|
| |||
| |||
| HI jeg starter et kursus i marts, og jeg gør det online, så har forsøgt at gøre mig bekendt med Microsoft Word. Jeg har Microsoft Office Word 2007, var det allerede er installeret på min Sony Vaio laptop. Jeg er ikke i stand til at bruge programmet, da det kræver et produkt tasten. Jeg skrev i fabrikat nøglen antallet nederst på min bærbar, men den siger, at det er forkert. Hvor kan jeg finde den korrekte nøgle? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være på cd'en fald, der fulgte med cd, hvis ikke så om nogle docs, der fulgte med den bærbare computer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På tasten på mærkat på din bærbare computer er til Windows, ikke Office, så det er til nogen nytte.
Mange Laptop fabrikanter lagt en prøveversion af Office på den maskine, som kun strækker sig over et kort øjeblik .... gang er udløbet, skal du købe en licens / code fra Microsoft. Alternativt kan du kvalificere sig til Student Edition. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Amazon eller ebuyer skulle have det på lager. |
|
| |||
| |||
| Du kan også være nødvendigt at validere det. Start HER og se under Ægte Office. Du kan også kontrollere Product Activation side. Beskrivelse af Microsoft Product Activation |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP, hvilket produkt skal jeg bruge? | chubsiesmum | Windows-operativsystemer | 5 | 11 april 2009 05:26 |
| Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. mar 2009 13:27 |
| Produkt-id? Product Key? Forklarer 2 bedes | ashmehta | Windows-operativsystemer | 4 | 16. maj 2008 13:36 |
| Spoken Word til typebestemmes ord | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Lost Product Key | Kona1984hawaii | General Software Chat | 2 | 3 november 2007 19:36 |
| Thread Tools | |
| |