![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI Olen alkaen kurssin maaliskuussa ja olen tekemässä sitä verkossa niin ovat yrittäneet tehdä itse perehtynyt Microsoft Word. Olen Microsoft Office Word 2007, se oli jo asennettu minun Sony Vaio kannettava tietokone. En ole voinut käyttää ohjelmaa, sillä se edellyttää, Product Key-tunnus. I kirjoitetaan Product Key numero alareunassa oma kannettava tietokone, mutta se kertoo, että se on virheellinen. Mistä voin löytää oikea avain? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on CD-kotelon mukana tulleella CD-levyllä, ellei sitten joitakin docs mukana kannettava tietokone.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avain on tarran teidän Läppäri on Windows, ei Office, niin että ei ole käyttöä.
Monet Laptop valmistajat esittää kokeiluversio Office-koneen, joka kestää vain vähän aikaa .... kerran päättynyt, sinun täytyy ostaa lisenssi / code Microsoftilta. Vaihtoehtoisesti voit saada Student painos. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| amazonin tai ebuyer on se varastossa. |
|
| |||
| |||
| Saatat myös joutua Validate sitä. Mennä TÄSTÄ ja löytyy Aito Office. Voit myös tarkistaa Tuotteen aktivointi sivulla. Kuvaus Microsoft Product Activation |