![]() |
|
| |||
| |||
| HI ik ben het starten van een cursus in maart en ik doen het online dus heb geprobeerd om mezelf vertrouwd met Microsoft Word. Ik heb Microsoft Office Word 2007, is al geïnstalleerd op mijn Sony Vaio laptop. Ik ben niet in staat het programma te gebruiken omdat het vraagt om een productcode. Ik typte in de productcode nummer op de onderkant van mijn laptop, maar het zegt dat het onjuist is. Waar vind ik de juiste sleutel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal op de cd die bij de cd, zo niet dan op een aantal documenten die bij de laptop.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De toets op de sticker op uw laptop is voor Windows, Office niet, dus dat is van geen enkel nut.
Veel Laptop fabrikanten een trial versie van Office op de machine, die slechts voor een korte tijd .... eenmaal verstreken is, moet u een licentie aanschaffen / code van Microsoft. Of u in aanmerking kan komen voor de Student Edition. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Amazon of ebuyer moeten zij in voorraad. |
|
| |||
| |||
| Mogelijk moet u ook valideren. Gaan HIER en kijk onder Echt Office. U kunt ook de Product Activation pagina. Beschrijving van Microsoft Product Activation |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Xp, welk product heb ik nodig? | chubsiesmum | Windows besturingssystemen | 5 | 11 apr 2009 05:26 |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Product ID? Product Key? Het uitleggen van de 2 aub | ashmehta | Windows besturingssystemen | 4 | 16 mei 2008 13:36 |
| Gesproken woord naar getypte woord | pest79456 | Office Suites & Toepassingen | 8 | 4 Nov 2007 08:55 |
| Verloren Product Key | Kona1984hawaii | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3 nov 2007 19:36 |
| Thread Tools | |
| |