![]() |
|
| |||
| |||
| HI Jeg starter et kurs i mars, og jeg gjør det på nettet så har blitt prøver å gjøre meg kjent med Microsoft Word. Jeg har Microsoft Office Word 2007, var det allerede er installert på Sony Vaio bærbare. Jeg er ikke i stand til å bruke programmet som det krever en produktnøkkel. Jeg skrev inn produktnøkkelen antallet nederst på min laptop, men det sier at det er feil. Hvor kan jeg finne riktig nøkkel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være på CD-etuiet som fulgte med CD, hvis ikke så noen dokumenter som fulgte med den bærbare datamaskinen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tasten på klistremerket på den bærbare datamaskinen er for Windows, ikke Office, så det er ingen bruk.
Mange Laptop produsenter sette en prøveversjon av Office på maskinen, som kun varer i kort tid .... Når utløpt, må du kjøpe en lisens / kode fra Microsoft. Alternativt kan du kvalifisere for Student edition. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Amazon eller ebuyer bør ha den på lager. |
|
| |||
| |||
| Du kan også behovet for å bekrefte det. Dra HER og se under Ekte Office. Du kan også sjekke Product Activation siden. Beskrivelse av Microsoft-produktaktivering |