![]() |
|
| |||
| |||
| HI Jag börjar en kurs i mars, och jag gör det på nätet så har försökt att göra mig bekant med Microsoft Word. Jag har Microsoft Office Word 2007, var det redan installerat på min Sony Vaio laptop. Jag kan inte använda programmet, eftersom det kräver en produkt nyckel. Jag skrev i den produkt nyckel nummer längst ned på min laptop, men den säger att den är felaktig. Var hittar jag rätt nyckel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att finnas på CD-fodral som följde med cd-skivan, om inte klicka på några dokument som följde med den bärbara datorn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyckeln på klistermärket på din bärbara dator är för Windows, inte kontor, så det är till någon nytta.
Många Laptop tillverkarna sätta en testversion av Office på maskinen, som endast varar en kort stund .... gång passerat måste du köpa en licens / kod från Microsoft. Alternativt kan du vara berättigad till Student edition. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Amazon eller ebuyer bör ha det i lager. |
|
| |||
| |||
| Du kan också behöva bekräfta det. Gå HÄR och titta under Äkta Office. Du kan även kontrollera Produktaktivering sidan. Beskrivning av Microsoft Produktaktivering |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Xp, vilken produkt behöver jag? | chubsiesmum | Windows-operativsystem | 5 | 11 april 2009 05:26 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Id? Produkt Nyckel? Förklarar 2 snälla | ashmehta | Windows-operativsystem | 4 | 16 maj 2008 13:36 |
| Talat ord skrivit ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Förlorad Produkt Nyckel | Kona1984hawaii | General Software Chat | 2 | 3 november 2007 19:36 |
| Thread Tools | |
| |