![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folkens Jeg skriver en afhandling (efterhånden) og skifte regelmæssigt mellem 2000 og 2007. den måde, mine referencer er færdig i øjeblikket er, at jeg skriver billedtekst, skal du vælge det så gå til at anvende typografier og vælge tal, som tilføjer det korrekte nummer. Gik jeg ser på, hvordan du reference som min figner blev ikke vist i krydshenvisning feltet, og et websted fortalte mig at bruge en anden metode, men det begynder nummerering fra 1 igen og registrerer ikke i tabellen i tal. så det synes jeg kan blive ved, hvordan jeg med en tabel af figner, uden fig henvisninger, eller starte forfra, men uden en tabel over figner ![]() ![]() nogen nogen tips? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grunden til, at jeg ikke kan komme med et svar er, at jeg simpelthen ikke har en kopi af Word 2000 til at kontrollere den.
Fra hukommelsen, skal du mærke et tal med et tal stil. , Der gør det muligt Word til at indsamle de tal tekst til en figur bordet og der skal vælges som TOC afsnit. Du laver, så vi er enige så langt. Hvis du derefter nødt til at anvende en krydshenvisning til dette tal tallet bør vælges, når du erklære krydshenvisning. Hvis du ikke kan se dem så er det "hvad giver jeg i en krydshenvisning rubrik liste", som kræver tilpasning, helt sikkert. Hvis du ikke kan se det på listen, så det ikke bliver udvalgt til listen. Det ville være, hvis det blev markeret i krydshenvisning valgmuligheder. Hvis du kan finde det sted, hvor du definerer, hvad der kan gives krydshenvisning, der vil være en liste over de typografier, som du kan tilføje noget, du vil. Jeg kan ikke se, fordi Word ændrede menuer og niveauer med Word 2002 og du er tilbage ud over horisonten og ude af syne med Word 2000. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| ah min dårlige sine 2.003 Jeg bruger ikke 2000, men jeg har også adgang til 2007. Grunden til dette er masser af PC's på uni er blevet opdateret til 2007, men ikke alle og ikke foredragsholderne pc's hvilket betyder min doc skal være i 2003, så de kan læse den! hvad du siger giver mening er du i stand til at fortælle mig, hvordan du gør dette i enten 2007 eller 2003?tak! |
|
| |||
| |||
| Hey kinda fik en løsning på dette (i 2007), ikke mest elegante, men anyhoo. i anvendelse stilarter boksen jeg vælge tallet, og derefter klikke på knappen Rediger. i stil type rullelisten, skal du vælge "forbundet (punkt og karakter)" tallene derefter vises i krydshenvisning feltet, når alle nummererede punkter er valgt. tak til stedet for at sætte mig på rette spor |
|
| |||
| |||
| Jeg vil prøve at gætte, og det kan være at skifte rundt fra 2003 til 2007, der er smidt noget. Undskyld min uklarhed men det er år siden jeg så Word. Når du tilføjer et billede eller hvad, der er en højre-klik "caption" til at sætte i en autonumbered "Figur 12 Akropolis under vand" slags ting. , Der har en stil "Caption". Måske er du bare lægge denne tekst under det tal, og klikke på Typografi og vælge "MyFigureStyle" i stedet. Når du tilføjer en tabel af tal, du har et valg for at vælge en stil, og du kan bede om "MyFigureStyle" og få din tabel bygget. Der er et alternativ check-knap, der klæber til den indbyggede i Caption system. Måske er du bruger din egen stil for tal, eller 2007 har swiched dig til en stil, at 2003 ikke kan genkende. Jeg kan være galt her, men jeg troede, at * nogen * stil kunne være udpeget et tal stil med et "F" flag. Buggered hvis jeg ved, hvor det går skønt. Anyway, krydshenvisninger. Du skriver "se også mine dramatiske foto af Akropolis under oversvømmelserne i 2014" og Indsæt krydshenvisning, du har en pick-liste over, hvad slags ting du vil krydshenvisning til. Header, figur, alle slags. Hvis du har alle dine tal i henhold til en stil, der ikke er standard "Caption" så vil de ikke dukker op under "Tal" (medmindre du kan arbejde ud af, om, at F-flag mod en stil virkelig findes!), Men de burde at dukke op under en af de andre kategorier, fordi de er stilarter, når alt kommer til alt. Der er et halvt dusin muligheder i, at pull-down listen, er ikke "Style" en af dem? På det værste, for at få dem ind i krydshenvisninger system eller anden måde, overveje at ændre alle de "MyFigureStyle" til "Caption" (hvis det findes) eller i værste fald til at sige, "Header 12" - ikke i hånden, og der burde være en one-click substitution. Hvis du bruger "Header 12" så i det mindste din krydshenvisning vil dukke op under "headers". Det er en dårlig løsning. Hvis du kan se "MyFigureStyle" under enhver anden gruppering i krydshenvisning kontrol boksen så behøver du ikke at foretage en ændring i det hele taget. |
|
| |||
| |||
| Ah, jeg lige så dine tidligere indlæg. Ja, det er behandlet med det, ignorere min vandre. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. mar 2009 13:27 |
| Scan til Word? | Cattranz | General Software Chat | 4 | 27 november 2007 12:09 |
| Spoken Word til typebestemmes ord | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Lidt hjælp .. Word 2002 | mbonwick | Office Suites & Applications | 2 | 30 oktober 2007 12:48 |
| Ord | handthrottle | Office Suites & Applications | 1 | 7. sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |