vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Refrence on viikunoiden sanassa

Reply

Thread Tools
Old 3 huhtikuu 2008, 14:13
Uusi Jäsen

Hi folks
Olen kirjoittaa thesis (asteittain) ja vaihtaa säännöllisesti vuosina 2000 ja 2007.

tavasta minun viittaukset tehdään tällä hetkellä on se, että olen kirjoittaa kuvateksti, valitse se sitten soveltaa tyylit ja valitse kuva, joka lisää oikea numero.

Kävin HAKU miten viitejaksoittain minun viikunoiden ei käy ilmi, että viittaus ruutuun ja sivuston käski käyttää eri menetelmää, mutta tämä alkaa numerointi 1 uudestaan ja ei rekisteröi olevan taulukon lukuja.

siltä näyttää voin jatkaa kuinka Olen taulukko viikunoiden, eikä kuva viitetietoina tai aloittaa uudelleen, mutta ilman taulukko viikunoiden

kenellekään vinkkejä?
Old 4 huhtikuu 2008, 07:46
Rahoittajien ryhmän

Syy siihen, miksi ei voi keksiä vastaus on se, että olen yksinkertaisesti ole saanut kopioida Word 2000 tarkistaa se.

Muistista, voit merkitä henkilö, jolla on luku-tyyliin. Tämä mahdollistaa Word kerätä luku teksti luku taulukossa ja olla valittavissa kuin TOC osassa. Teet siitä, että niin olemme yhtä mieltä niin pitkälle. Jos sitten on sovellettava rajat viittaus että kuva kuva olisi valittavissa, kun julistaa viittauksen. Jos et näe niitä, se on "mitä voin sallia rajat viite laatikko valinta listan", joka tarvitsee säätää, varmasti. Jos et näe sitä luettelossa sitten se ei ole valittu luetteloon. Se olisi, jos se olisi merkittävä rajat viite vaihtoehtoja. Jos voit löytää paikka, jossa voit määritellä, mitä voidaan rajat Viitestandardi, siellä saat olla luettelo tyylejä, johon voit lisätä mitään haluat.

En voi katsoa, koska Word muuttaa valikoiden ja tasojen kanssa Word 2002 ja olet takaisin yli horisontista ja poissa silmistä Word 2000.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 4 huhtikuu 2008, 08:02
Uusi Jäsen

ah minun huono sen 2003 Olen käyttäen ei 2000 mutta minulla on myös pääsy 2007.

Syynä tähän on paljon pc's at uni on päivitetty vuoteen 2007, mutta ei kaikille eikä luennoitsijat pc: n, mikä tarkoittaa minun doc on vuonna 2003 niin, että ne voi lukea sitä!

mitä te sanotte, on järkevää voitteko kertoa minulle, kuinka se tapahtuu joko 2007 tai 2003?

kiitos!
Old 4 huhtikuu 2008, 08:26
Uusi Jäsen

Hei kinda sai ratkaisun tähän (vuonna 2007), ei eleganteimmista, mutta anyhoo.

on sovellettava tyylejä kohta I valitse kuva sitten muuttaa painiketta. tapaan tyyppi alasvetovalikosta, valitse "yhteydessä (kohta ja luonnetta)"
Luvut sitten näy ristin viite ruutuun, kun kaikki numeroituja kohteita on valittuna.

kiitos paikalla laskemisesta minut oikealla tiellä
Old 4 huhtikuu 2008, 09:22
Rahoittajien ryhmän

I'll yrittää arvata, ja se saattaisi olla kytkentää noin 2003-2007, joka on heittänyt jotain. Anteeksi epämääräisyys mutta vuotta sitten näin Word.

Kun lisäät kuvan tai mitä tahansa, ei oikeus-click "kuvateksti" laittaa joka autonumbered "Kuva 12 Acropolis Under Water" tällaista. Se on tyyliä "Caption". Ehkä olet vain laskemisesta että tekstin kuva ja napsauttamalla Tyyli ja valitsemalla "MyFigureStyle" sijaan.

Kun lisäät taulukon luvut sinulla on valinnanvaraa valita jokin tyyli ja voit pyytää "MyFigureStyle" ja saat taulukko rakennetaan. There's vaihtoehtona check-painiketta takertuessa sisäänrakennettu Caption järjestelmään. Ehkä käytät omaa tyyliä luvut tai 2007 on swiched voit tyyli, että 2003 ei tunnista.

Voin olla väärässä täällä, mutta ajattelin, että * kaikki * tyyliä voitaisiin nimetä luku tyylin kanssa "F" lipun alla. Buggered jos en tiedä, mihin se menee kuitenkin.

Joka tapauksessa, vertailemalla. Kirjoitat "katso myös minun dramaattisen kuvan Akropoliin aikana tulvat 2014" ja Lisää viittauksen, sinulla on pick-luettelo minkälainen asia haluat rajat viittaus. Header kuva, kaikenlaisia. Jos sinulla on kaikki luvut mukaisesti tyylillä, joka ei ole oletuksena "Caption" ja sitten he eivät näy kohdassa "luvut" (jos et voi tehdä siitä, että F-lippu vastaan tyyli todella olemassa!), Mutta ne pitäisi näkyvän johonkin muihin, koska ne tyylit, kun kaikki. Tuolla on puoli tusinaa vaihtoehtoja että avattavasta luettelosta, ei ole "Style" yksi heistä?

Pahin, saada ne vertailemalla järjestelmä jotenkin, muuttaa kaikki
"MyFigureStyle" ja "Caption" (jos se on olemassa) tai pahimmassa tapauksessa on sanottava, "Ylä-12" - ei käsin, siellä pitäisi olla yhdellä osoituksella korvattavuutta. Jos käytät "Header 12" niin ainakin teidän viittauksen näkyvät kohdassa "otsikot". Se on huono ratkaisu. Jos näet "MyFigureStyle" minkään muun ryhmän Cross-reference valvonta laatikko sitten sinun ei tarvitse tehdä muutoksia lainkaan.
Old 4 huhtikuu 2008, 09:24
Rahoittajien ryhmän

Ah, olen juuri nähnyt aiemmin postitse. Kyllä, se on käsitellyt sitä, sivuuttaa minun vaellella.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.