mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Refrence tot vijgen in woord

Reply

Thread Tools
Old 3 apr 2008, 14:13
Nieuw Lid Fractie

Default Refrence tot vijgen in woord

Hallo luitjes
Ik ben het schrijven van een proefschrift (geleidelijk) en schakelt regelmatig tussen 2000 en 2007.

de manier waarop mijn referenties zijn momenteel gebeurt, is dat ik schrijf het bijschrift, selecteert u deze vervolgens toe te passen stijlen en selecteer figuur, met toevoeging van het juiste nummer in.

Ik ging kijken hoe vindplaats als mijn vijgen zijn niet weergegeven in de verwijzing vak en een site vertelde me om een andere methode, maar deze start nummering van 1 weer en niet inschrijven in de tabel van de cijfers.

dus het lijkt Ik kan voeren over hoe ik ben samen met een tabel van vijgen, zonder fig. verwijzingspagina, of opnieuw te beginnen, maar zonder een tabel van vijgen

iemand tips?
Old De 4 april 2008, 07:46
Donor Groep

De reden dat ik niet kan komen met een antwoord is dat ik gewoon niet heb een kopie van Word 2000 te controleren op.

Uit het geheugen, je etiket een afbeelding met een cijfer stijl. Waarmee Word aan het verzamelen van de figuur tekst in een tabel en figuur te selecteren als een TOC sectie. Je doet dat, zodat we het eens zo ver. Als je dan moeten gelden een verwijzing naar dit cijfer het cijfer moet worden geselecteerd wanneer u verklaren de cross-reference. Als u niet kunt zien, dan is het de "wat doe ik in een cross-reference vak keuzelijst" dat moet aanpassing, zeker. Als u niet kunt zien in de lijst, dan is het niet worden geselecteerd voor de lijst. Het zou als het ware gemarkeerd in de cross-reference opties. Zo vindt u de plaats waar u wat kan gekruist worden, dan zal er een lijst van stijlen waaraan u kunt alles wat je wilt.

Ik kan niet kijken omdat Word veranderd door de menu's en-niveaus met Word 2002 en u bent weer boven de horizon en uit het zicht met Word 2000.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old De 4 april 2008, 08:02
Nieuw Lid Fractie

ah mijn slechte haar 2003 gebruik ik niet 2000, maar ik ook toegang hebben tot 2007.

reden hiervoor is veel van de pc's op uni zijn bijgewerkt tot en met 2007, maar niet alle, en niet de docenten pc's, wat betekent mijn doc te worden in 2003, zodat ze kunnen lezen!

wat je zegt is zinvol Kunt u mij vertellen hoe dit te doen in 2007 of 2003?

bedankt!
Old De 4 april 2008, 08:26
Nieuw Lid Fractie

He kinda heb een oplossing voor dit (in 2007), niet de meeste elegante, maar Hoe dan ook.

in de toepassing stijlen vak selecteer ik figuur, en klik vervolgens op de knop wijzigen. in de stijl soort drop down, selecteert u "gekoppeld (paragraaf en karakter)"
de cijfers laten zien dan in de verwijzing vak, wanneer alle genummerde items is geselecteerd.

dankzij de plek voor mij om op het juiste spoor
Old De 4 april 2008, 09:22
Donor Groep

Ik zal proberen te raden en is het misschien het schakelpunt ongeveer 2003 tot 2007 dat is iets gegooid. Excuseer mijn vaagheid maar het is jaren geleden zag ik Word.

Wanneer u een foto of wat dan ook, er is een rechts-klik op "post" in te voeren een autonumbered "Figuur 12 De Acropolis onder water" soort dingen. Dat is een stijl "Legende". Misschien bent u zomaar die tekst onder de afbeelding en klik op Stijl en kiezen voor "MyFigureStyle" plaats.

Wanneer u een tabel heeft u een keuze te selecteren ieder een stijl en u kunt vragen om "MyFigureStyle" en krijg je tafel gebouwd. Er is een alternatief check-knop die stokken aan de "built-in Bijschrift systeem. Misschien bent u met uw eigen stijl voor cijfers, of 2007 heeft swiched u een stijl dat 2003 niet kunnen herkennen.

Ik kan er hier maar ik dacht dat * elk * stijl kan worden aangewezen een cijfer stijl met een "F"-vlag. Vervloekt als ik weet waar het gaat wel.

Hoe dan ook, Cross-referencing. Je typt "zie ook mijn dramatische foto van de Acropolis tijdens de overstromingen van 2014" en invoegen cross-reference, u heeft een pick-list van wat voor soort dingen je wilt kruisverwijzing naar. Header, figuur, allerhande. Als u al uw gegevens in een stijl die niet de standaard "Legende" dan zullen ze niet worden weergegeven onder "figuren" (tenzij u kunt werken of dat F-vlag tegen een stijl echt bestaat!) Maar ze moeten om te laten zien op grond van een van de andere categorieën, omdat ze stijlen, na alles. Er is een half dozijn opties in die pull-down-lijst, is niet "Stijl" een van hen?

Op het ergste, om hen in de cross-referencing systeem of andere manier rekening met veranderende alle
"MyFigureStyle" naar "Legende" (indien aanwezig) of in het slechtste geval om, zeg, "Header 12" - en niet met de hand, er zou een een-klik vervanging. Als u gebruik "Header 12" dan ten minste uw cross-referentie zal verschijnen, onder "headers". Het is een slechte oplossing. Als u kunt zien "MyFigureStyle" onder een andere groepering in de Cross-referentie controle box die u niet nodig om een verandering te zijn.
Old De 4 april 2008, 09:24
Donor Groep

Ah, ik zag je vorige post. Ja, dat is behandeld, negeren mijn zwerftocht.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling Snowblind Office Suites & Toepassingen 8 21 mrt 2009 13:27
Scannen naar Word? Cattranz Algemene programmatuurnoot Chat 4 27 nov 2007 12:09
Gesproken woord naar getypte woord pest79456 Office Suites & Toepassingen 8 4 Nov 2007 08:55
Beetje hulp .. Word 2002 mbonwick Office Suites & Toepassingen 2 30 okt 2007 12:48
Woord handthrottle Office Suites & Toepassingen 1 7e sep 2007 08:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.