mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Refrence til Figgs i ordet

Reply

Thread Tools
Old 3 april 2008, 14:13
New Member Group

Hei folkens
Jeg skriver en avhandling (gradvis) og slå regelmessig mellom 2000 og 2007.

måten mine referanser er ferdig nå er at jeg skriver tekst, velger du den og gå til anvendelse stiler og velger figuren, som gir det riktige tallet.

Jeg gikk ute om hvordan referanse som min fiken ble ikke vist i kryss referanse, og et område ba meg om å bruke en annen metode, men dette begynner nummereringen fra 1 igjen, og ikke registreres i tabellen over tallene.

så det synes jeg kan bære på hvor jeg er med en tabell med fiken, uten fig henvisning, eller starte på nytt, men uten en tabell med fiken

noen noen tips?
Old 4 apr 2008, 07:46
Donor Group

Årsaken kan jeg ikke komme opp med et svar er at jeg rett og slett ikke har fått en kopi av Word 2000 å se det på.

Fra minnet, vil du merke en figur med en figur stil. Som gjør at Word å samle figuren tekst i en figur tabellen og være valgbar som TOC delen. Du gjør det så vi er enige så langt. Hvis du da trenger å bruke et kryss-referanse til at tallet figuren bør velges når du tollklarere kryss-referanse. Hvis du ikke kan se dem da er det på "hva skal jeg tillate i et kryss-referanse boksen utvalg list" som trenger justering, sikkert. Hvis du ikke kan se det i listen er det ikke er valgt for listen. Det ville være om det var markert i kryss-referanse alternativer. Hvis du kan finne et sted hvor du definerer hva som kan kryss-referert Det vil være en liste over stiler som du kan legge til alt du vil.

Jeg kan ikke se fordi Word endret menyene og nivåer med Word 2002 og du er tilbake utover horisonten og ute av syne med Word 2000.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 4 apr 2008, 08:02
New Member Group

ah min dårlige sine 2003 Jeg bruker ikke 2000, men jeg har også tilgang til 2007.

Grunnen til dette er mange PC-er ved uni har blitt oppdatert til 2007, men ikke alle, og ikke foreleserne PCer som betyr min doc må i 2003 slik at de kan lese det!

hva du sier er fornuftig Kan du fortelle meg hvordan du gjør dette i enten 2007 eller 2003?

takk!
Old 4 apr 2008, 08:26
New Member Group

Hei ganske fikk en løsning på dette (i 2007), ikke mest elegante, men anyhoo.

I Bruk stiler boksen velger jeg figuren, og klikk deretter på Endre-knappen. i stil type drop down ", velg" koblet (ledd og karakter) "
tallene deretter opp i krysset referanse boksen når alle nummererte eks velges.

takk til stedet for å sette meg på rett spor
Old 4 apr 2008, 09:22
Donor Group

Jeg skal forsøke å gjette, og det kan være veksling rundt fra 2003 til 2007 som kastet noe. Unnskyld meg vagueness men det er år siden jeg så Word.

Når du legger til et bilde eller noe, det er en høyre-klikk "tekst" for å sette i en autonumbered "Figur 12 The Acropolis under vann" slags ting. Som har en stil "Caption". Kanskje er du bare å sette den teksten under figuren og klikke Style og velge "MyFigureStyle" i stedet.

Når du legger til en tabell over tallene du har et valg for å velge en stil, og du kan be om "MyFigureStyle" og få bord bygget. Det er et alternativ sjekk-knappen som holder seg til den innebygde Caption systemet. Kanskje er du med din egen stil for tall, eller 2007 har swiched til en stil som 2003 kan ikke gjenkjenner.

Jeg kan være galt her, men jeg tenkte at * noen * stil kan være utpekt en figur stil med "F" flagg. Buggered hvis jeg vet hvor det går om.

Allikevel, Cross-henvisning. Du skriver "se også min dramatiske bilde av Acropolis under flom i 2014" og Sett kryss-referanse, har du en pick-liste over hva slags ting du ønsker å kryss-referanse til. Header, figur, alt. Hvis du har alle tallene under en stil som ikke er standard "Caption" så vil de ikke vises under "Tall" (med mindre du kan arbeide ut om at F-flagg mot en stil virkelig eksisterer!), Men de bør vises under en av de andre kategoriene fordi de er stiler, tross alt. Det er et halvt dusin alternativene som trekker ned listen, er ikke "Stil" en av dem?

På det verste, å få dem inn i kryss-refererer system annen, bør du vurdere å endre alle
"MyFigureStyle" til "Caption" (hvis den finnes) eller i verste fall til, sier "Topptekst 12" - ikke for hånd, det bør være ett klikk substitusjon. Hvis du bruker "Header 12" deretter minst et kryss-referanse vil vises under "hoder". Det er en dårlig løsning. Hvis du kan se "MyFigureStyle" under andre gruppering i Cross-referanse kontroll boksen så du trenger ikke å gjøre en endring i det hele tatt.
Old 4 apr 2008, 09:24
Donor Group

Ah, jeg så det forrige innlegget. Ja, det er delt ut med den, ignorere min tur.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.