mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Russiske Korrekturredskaber Fejl - English doc

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2009, 15:44
Ny Medlem Gruppen

Default Russiske Korrekturredskaber Fejl - English doc

Hej Alle,

Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig ...

Med MS Office 2007
Jeg har en (engelsk) RTF-dokument, der, når jeg trykker F7 (stavekontrol) årsagerne Word til at give mig en fejl med ordlyden: "Kan du ikke finde korrekturredskaber til russiske ..."

Er der nogen vide, hvorfor det ville ske? Endnu bedre, hvordan kan jeg henvende mig til, at off? Jeg har aldrig set det før.

Thanks in advance!
Rich
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg ønsker, at min Outlook Express sprog, der på engelsk, ikke er fransk! stephencastellani E-mail, VoIP og IM Discussion 0 10. maj 2009 12:19
Sådan ændres kinesisk til engelsk ken979 General Software Chat 5 21. aug 2008 07:29
Afinstaller Windows - Engelsk kopi osalajan Windows-operativsystemer 3 7 november 2007 08:09
Er britiske komfortable med amerikansk engelsk? tangg Off Topic Discussion 8 28th May 2007 23:38
Best AdWords Tools? NeilCampbell Web Design, Hosting & SEO 1 18. maj 2007 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.