mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Meget vanskelige beskæftigelsessituation / Microsoft Outlook

Reply

Thread Tools
Old 15 februar 2009, 14:53
Medlem Gruppen

Default Meget vanskelige beskæftigelsessituation / Microsoft Outlook

Hej.

Jeg ønsker ikke at gå i detaljer om mit job, men lad os bare sige, at de kan forsøge at bruge dette imod mig.

Jeg har været syg i de sidste 2-3 dage. Meget syge.

Denne sidste torsdag 2/12/09, jeg har sendt en e-mail vedhæftet fil til min chef via MS Outlook system, vi har på arbejdspladsen lade hende vide, at jeg ikke vil være i stand til at komme til at arbejde den næste dag 2 / 13. Da jeg havde været syg, jeg har besluttet at gøre op nogen tid i dag 2 / 15. Når jeg kommer i, Min chef fortæller mig, at Outlook e-mail, der blev sendt torsdag var kommet i dag (2 / 15), og at jeg ikke lod hende vide, jeg ville være ude for arbejde på fredag.

Der er allerede en igangværende konflikt mellem mig og nogle andre mennesker i mit job, der er imod mig, men jeg plejer forklare yderligere. Jeg er lige ved, at jeg har sendt meddelelsen til min chef, at torsdag. Hvorfor er udsigterne besked sent? Da jeg kiggede i min "udbakke" mappen på arbejdspladsen, Det viser, at den blev sendt i dag.

Er der en log eller noget for at tjekke? at vise, at jeg har sendt det på torsdag? I dont ønskede, at denne begrundelse for min opsigelse. Lad mig vide, om der er nogen diagnose eller noget jeg kan køre.

Tak!
Old 15 februar 2009, 21:34
Medlem Gruppen

Default Meget vanskelige beskæftigelsessituation / Microsoft Outlook

I Internet e-mail-overskrifter indeholder adresser på alle de edb-systemer, der har genudlægges en besked i mellem afsender og dig. Hver computer, der sender en besked langs ruten har tilføjet en linie af oplysninger til overskrifter (tidsstemplerne!). Normalt behøver du ikke se den fulde overskrifter, da de kan være temmelig lang og er derfor ikke vises sammen med den fælles "Fra:", "Til:", "Emne:" og "Dato:" headere. Oplysningerne i den fuldstændige headere giver dig mulighed for at afgøre, hvor en besked egentlig kom fra, og hvordan det kom til din computer. Det er undertiden nødvendigt, fordi den adresse, du ser på "Fra:" linje kan forfalskes, eller fingerede. For eksempel kan du modtage en besked, der synes at komme fra en ven eller et familiemedlem, e-mail-adresse, men det var der faktisk er sendt af en anden spoofing adressen.

Til at vise fuld besked overskrifter:
  1. Åbn mailen. I Outlook 2007 eller Outlook Web Access (OWA) Premium, skal du dobbeltklikke på den besked, så det åbner i sit eget vindue.
  2. I Outlook 2007, i Valg gruppe, skal du klikke på dialogboksen løfteraket (lille firkant med en pil). I OWA, skal du klikke på "Beskeddetaljer" knappen (ikon er en kuvert med et lille dokument over det).
    I Outlook 98, 2000, 2002 og 2003, fra Se menu, skal du vælge Valg ... .
    I Outlook 97, øverst i beskeden, skal du klikke på Valg fane.
  3. Budskabet headerne er i bunden af vinduet, i en æske mærket "headers:" eller "Internet overskrifter:".

/ / Bemærk, at du bliver nødt til at gøre dette på din chef hendes computer ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11th May 2009 15:52
Jeg bruger Microsoft Outlook og er blevet sendt CollusionOfFate433 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 21. nov 2008 05:18
Microsoft Outlook via en server bigyin E-mail, VoIP og IM Discussion 3 13 november 2008 12:13
Microsoft Outlook 2002 jmclcl Office Suites & Applications 1 17 januar 2008 18:03
Fordele ved Oprettelse Email Regler i Microsoft Outlook Jack4u Windows-operativsystemer 1 27 november 2007 00:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.