![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. En halua mennä yksityiskohtiin noin työstäni, mutta Haluan vain sanoa, he saattavat yrittää käyttää tätä minua vastaan. Olen ollut sairaana varten aikaisemmin 2-3 päivää. Hyvin sairas. Tämä viime torstai 2/12/09, olen lähettänyt sähköpostitse liitetiedostona pomoni kautta MS Outlook järjestelmän olemme työssä antaa hänen tietää, että en voi tulla töihin seuraavana päivänä 2 / 13. Koska minulla oli sairas, olen päättänyt tehdä noin kerran tänään 2 / 15. Kun saan, Oma pomo kertoo minulle, että Outlook-sähköposti, joka lähetettiin torstaina oli saapunut tänään (2 / 15), ja että en anna hänen tietää aioin olla työn perjantaina. On jo käynnissä ristiriita minun ja joidenkin muiden ihmisten minun tehtäväni, jotka ovat minua vastaan, mutta olen tapana selittää enempää. Minä vain tiedän, lähetetään ilmoitus on pomoni, että torstaina. Miksi näkymät viesti myöhäistä? Kun katsoi minua "lähetetyt" kansioon työtä, se osoittaa, että se on lähetetty tänään. Onko kirjautua tai jotain tarkistaa? osoittamaan, että olen lähettänyt sen torstaina? I dont halua olla perusteena minun päättymisestä. Please let me know, onko diagnostiikan tai jotain voin ajaa. KIITOKSET! |
|
| |||
| |||
| Internet sähköposti, otsikot sisältävät osoitteet kaikki tietokonejärjestelmät, jotka ovat välittää viestin välillä lähettäjän ja teitä. Jokaisen tietokoneen, jolta viesti pitkin sen reitti lisää linja tietoja kokoojajärjestelmään (aikaleimoissa!). Yleensä et näe koko otsikot, koska ne voivat olla melko pitkä, joten ei näy yhdessä yhteisen "From:", "To", "Aihe:" ja "Päiväys:" otsikot. Tiedot, joita koko otsikot avulla voit määrittää, milloin viesti todella tuli ja miten se pääsi tietokoneeseen. Tämä on joskus tarpeen, koska osoite näet aiheesta "From:"-rivi voidaan väärentää tai väärennetty. Voit esimerkiksi vastaanottaa viestin, joka näyttää olevan peräisin ystävän tai perheenjäsenen sähköpostiosoitetta, mutta tämä oli todella lähettää joku muu väärentämishyökkäyksen osoitteen. Jos haluat nähdä koko viestin otsikot:
/ / huomaa, että sinun täytyy tehdä tämä pomosi hänen tietokoneessa ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Olen käytät Microsoft Outlookin ja on lähetetty | CollusionOfFate433 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 21. marraskuu 2008 05:18 |
| Microsoft Outlook kautta palvelimeen | bigyin | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 13. marraskuu 2008 12:13 |
| Microsoft Outlook 2002 | jmclcl | Office Suites & Applications | 1 | 17th Jan 2008 18:03 |
| Edut luominen Email Säännöt Microsoft Outlook | Jack4u | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 27. marraskuu 2007 00:14 |
| Thread Tools | |
| |