![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik wil niet ingaan op de details over mijn werk, maar laten we gewoon zeggen dat ze kunnen proberen om deze tegen mij. Ik ben ziek geweest de afgelopen 2-3 dagen. Heel ziek. Afgelopen donderdag 2/12/09, Ik stuurde een e-mailbijlage naar mijn baas via de MS Outlook-systeem hebben we op het werk laat haar weten dat ik niet zal kunnen komen werken de volgende dag 2 / 13. Daar was ik ziek, heb ik besloten om wat tijd vandaag 15 2. Toen ik in, Mijn baas vertelt me dat het Outlook e-mail die is verzonden op donderdag was aangekomen vandaag (2 / 15), en dat ik niet heb haar laten weten dat ik zou gaan worden voor het werk op vrijdag. Er is al een lopend conflict tussen mij en een aantal andere mensen op mijn werk die tegen mij, maar ik gewoon uitleggen verder. Ik weet dat ik stuurde het bericht naar mijn baas dat donderdag. Waarom is de Outlook-bericht te laat? Toen keek ik in mijn "sentbox" map op het werk, Het toont aan dat het werd verzonden vandaag. Is er een logboek of iets om te controleren? om aan te tonen dat ik stuurde het op donderdag? I dont want dit als reden voor mijn opzegging. Laat het me weten als er een diagnostiek of iets dat ik kan lopen. THANKS! |
|
| |||
| |||
| In Internet e-mail headers bevatten de adressen van alle computersystemen die gerelayeerd een bericht in tussen de afzender en jij. Elke computer die stuurt het bericht langs de route wordt een lijn van informatie aan de headers (tijdstempels!). Meestal zie je niet de volledige kopteksten, als ze kunnen tamelijk lang en dus niet worden weergegeven, samen met de gemeenschappelijke "Van:", "Aan:", "Onderwerp:", en "Datum:" koppen. De informatie in de volledige headers kunt u bepalen waar een bericht eigenlijk vandaan kwam, en hoe het heeft tot uw computer. Dit is soms nodig, omdat het adres zie je op de "Van:" lijn kan worden gespoofde of vervalst. U kunt bijvoorbeeld een bericht ontvangt dat lijkt te komen van een vriend of familielid het e-mailadres, maar dat was eigenlijk verzonden door iemand anders het adres spoofing. Weer te geven volledige berichtkoppen:
/ / merken dat u zal hebben om dit te doen op je baas haar computer ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Ik ben met Microsoft Outlook en zijn verzonden | CollusionOfFate433 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 21 nov 2008 05:18 |
| Microsoft Outlook via een server | bigyin | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 13 nov 2008 12:13 |
| Microsoft Outlook 2002 | jmclcl | Office Suites & Toepassingen | 1 | 17 Jan 2008 18:03 |
| Voordelen van E-mailadres aanmaken reglement in Microsoft Outlook | Jack4u | Windows besturingssystemen | 1 | 27 nov 2007 00:14 |
| Thread Tools | |
| |