![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg vil ikke gå i detaljer om jobben min, men la oss bare si at de kan forsøke å bruke dette mot meg. Jeg har vært syk de siste 2-3 dager. Veldig syk. Dette siste torsdag 2/12/09, jeg sendte en e-postvedlegg til sjefen min via MS Outlook systemet vi har på jobben gav henne beskjed om at jeg ikke vil kunne komme til å fungere neste dag 2 / 13. Siden jeg hadde vært syk, bestemte jeg meg for å gjøre opp en gang i dag, 2 / 15. Når jeg kommer inn, Sjefen sier at Outlook e-post som ble sendt på torsdag kom i dag (2 / 15), og at jeg ikke fortelle henne at jeg skulle være ute på jobb fredag. Det finnes allerede en pågående konflikt mellom meg og noen andre på jobben min som er mot meg, men jeg wont forklare nærmere. Jeg vet at jeg sendte melding til sjefen min som torsdag. Hvorfor er utsikter melding sent? Da jeg så i min "sendte meldinger"-mappen på jobb, Det viser at det ble sendt i dag. Er det en logg eller noe å se? å vise at jeg sendte den på torsdag? Jeg dont vil dette være grunnlag for min oppsigelse. Gi meg beskjed hvis det er noen diagnose eller noe jeg kan kjøre. THANKS! |
|
| |||
| |||
| I Internet email, topptekster inneholder adressene til alle datamaskiner som har relayed en melding i mellom avsender og deg. Hver datamaskin som videresender meldingen langs ruten legger til en linje med informasjon til topptekstene (tidsstempler!). Vanligvis ser du ikke den fullstendige toppteksten, da de kan være ganske lang og det vises ikke sammen med det vanlige "Fra:", "Til:", "Emne:" og "Dato:" headers. Informasjonen i den fullstendige toppteksten lar deg bestemme hvor meldingen egentlig kom fra, og hvordan det kom til datamaskinen. Dette er noen ganger nødvendig fordi adressen du se på "Fra:"-linjen kan etterlignes eller forfalsket. For eksempel kan du mottar en melding som ser ut til å komme fra en venn eller et familiemedlem e-postadresse, men det var faktisk sendt av noen andre spoofing adressen. For å vise de fullstendige meldingstopptekstene:
/ / merk at du må gjøre dette når sjefen din sin maskin ... |