mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Allvarliga Job Situation / Microsoft Outlook

Reply

Thread Tools
Old 15 FEBRUARI 2009, 14:53
Ledamot Gruppen

Default Allvarliga Job Situation / Microsoft Outlook

Hej.

Jag vill inte gå in på detaljer om mitt jobb, men låt oss bara säga att de kan prova att använda detta mot mig.

Jag har varit sjuk de senaste 2-3 dagarna. Mycket sjuk.

Det senaste torsdag 2/12/09, jag skickade ett e-postbilaga till min chef via MS Outlook system vi har i arbetet låta henne veta att jag inte kommer att kunna komma till arbetet nästa dag 2 / 13. Eftersom jag hade varit sjuk, jag bestämde mig för att göra upp en tid i dag 2 / 15. När jag kommer in, Min chef säger att utsikterna email som skickades på torsdag hade kommit idag (2 / 15), och att jag inte lät henne veta att jag skulle ut för arbete på fredag.

Det finns redan en pågående konflikt mellan mig och några andra människor i mitt jobb som är emot mig, men jag brukar förklara ytterligare. Jag vet att jag skickade meddelandet till min chef att torsdag. Varför är utsikterna meddelande sent? När jag tittade i min "skickade meddelanden"-mappen i arbetet, Det visar att det skickades idag.

Finns det en logg eller något att se? att visa att jag skickade den på torsdag? I dont vill att detta skall ligga till grund för min uppsägning. Hör av dig om det finns några diagnostik eller något jag kan köra.

TACK!
Old 15 FEBRUARI 2009, 21:34
Ledamot Gruppen

Default Allvarliga Job Situation / Microsoft Outlook

I Internet e-post, rubriker innehåller adresserna till alla datasystem som har återutläggas ett budskap mellan sändare och dig. Varje dator som skickar meddelandet längs rutten läggs en rad med information till rubriker (tidstämplar!). Vanligtvis du inte ser den fullständiga rubrikerna, eftersom de kan vara ganska lång och det är inte visas tillsammans med den gemensamma "Från:" "Till:", "Ämne:" och "Date:" rubriker. Informationen i den fullständiga rubrikerna låter dig bestämma var ett budskap som faktiskt kom från, och hur den kom till datorn. Det är ibland nödvändigt, eftersom den adress som du ser i "Från:" linje kan vara falska, eller förfalska. Till exempel kanske du får ett meddelande som tycks komma från en vän eller familjemedlem e-postadress, men det var faktiskt skickats av någon annan kapning adressen.

För att visa hela rubriken i meddelandet:
  1. Öppna postmeddelande. I Outlook 2007 eller Outlook Web Access (OWA) Premium Dubbelklicka på meddelandet så att den öppnas i ett eget fönster.
  2. I Outlook 2007, i Val grupp, klicka dialogrutan bärraket (liten fyrkant med en pil). I OWA, klicka på "Message Info"-knappen (ikonen ett kuvert med ett litet dokument över det).
    I Outlook 98, 2000, 2002 och 2003, från Visa Välj Val ... .
    I Outlook 97, högst upp i meddelandet, klicka på Val tab.
  3. Meddelanderubrikerna är längst ner i fönstret, i en låda märkt "rubriker" eller "Internet-rubriker".

/ / Observera att du måste göra detta på din chef hennes dator ...
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11 juni 2009 15:52
Jag använder Microsoft Outlook och har skickats CollusionOfFate433 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 21 november 2008 05:18
Microsoft Outlook med hjälp av en server bigyin E-post, VoIP & IM Diskussion 3 13 november 2008 12:13
Microsoft Outlook 2002 jmclcl Office Suites & Applications 1 17 januari 2008 18:03
Fördelar med att skapa Email Regler i Microsoft Outlook Jack4u Windows-operativsystem 1 27 november 2007 00:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.