![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on matkakertomus kerronta on Word2003 asiakirja ja useita kuvia, jotka on liitetty toiseen Word2003 asiakirja. Olen käyttäen hyperlinkkejä liittää niitä. Haluan jakaa matkafilmi / kuvia asiakirjoja CD-R-levyt. Kaikki toimii sakkoa minun "kehittämistä" tietokoneeseen. Kuitenkin, kun polttaa tiedostoja CD-R ja sitten uudelleen sen päälle minun kehityksen tietokoneen testata transportability, hyperlinkit eivät toimi. Viesti "Osoite ei kelpaa. Tarkista osoite ja yritä uudelleen." ilmestyy. Edellä viesti näyttää vaikka olen avannut kerronta ja kuvan tiedosto ennen yrittää linkkiä. En ole ohjelmoija joten toivon, että on olemassa yksinkertainen ratkaisu, jota olen ovewrlooked se aiheuttaa osoitteet saada ruuvattu ylös. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko säästö sana kuva verkkosivun (html-tiedosto)?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Simple Networking Kysymys .. Pls Ohje | chessmonster | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 22. kesäkuu 2009 08:18 |
| IE8 Hyperlinkki ongelma | AlanB | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 18th Jun 2009 14:23 |
| Yksinkertainen kysymys tekemistä kuvakkeet | kinnith93 | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 3. Lokakuu 2008 12:55 |
| Simple eräajotiedosto? | JavaJoe | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 1. Feb 2008 03:42 |
| Yksinkertainen kysymys ... | crimson123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 27th Apr 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |