![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg søger efter software som jeg kan sige ting og have det trancescribe for mig |
|
| |||
| |||
| Eller hjemmesider. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google-søgning er din bedste satsning.
| |||
| |||
| Prøv Dragon Tale Recognizer. De er de bedste i området. Du skal kontrollere deres hjemmeside, eller læs mere om deres vurderinger fra Google eller en anden software review sites. Jeg er sikker på, dette vil være i stand til at hjælpe dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt, at hvis du ikke bruger en masse penge på denne type software, de er smukke crappy, og selv med de gode som dragen naturallyspeaking 9 bliver du nødt til at træne den i din måde at tale, hvilket kan tage flere måneder til at færdigudvikle det
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| NaturallySpeaking version 9.5 ikke tager måneders uddannelse til perfekt, men kun minutter. Mange mennesker købe software, men mangler støtte til at gøre det effektivt for dem. Der er mange faktorer, der spiller ind, såsom computer specs, lydkort, mikrofon, og den måde, du udtale Deres ord. Du må heller ikke nødt til at bruge en masse penge. Den Professional version er 800,00 sandt, men du kan få 160,00 Preferred software og tilføje Knowbrainer2006 og har næsten evne Pro. Der er også en løsning for folk med tykke accenter og talehandicap kaldet Univoice. Jeg tænkte en opdatering var nødvendig her. Bemærk: XP-brugere skal have 2 GB RAM Vista brugerne bør have 3 GB RAM |
|
| |||
| |||
| Jeg har brugt IBM ViaVoice, det fungerer helt fint. Kan også bruges til stemmekommandoer til andre ting, såsom "Start -> Programmer -> Tilbehør ..." osv. Den ene fik jeg kom med et nydeligt anstændigt headsettet også. |
|
| |||
| |||
| Jeg er glad for dig ved hjælp af VR, men støtte til ViaVoice er udløbet. ViaVoice vil aldrig nå Vista kompatibilitet og i sidste ende alle computere vil komme forudindlæste med Vista. Jeg personligt tror NaturallySpeaking er væsentligt bedre, men alle har deres egen favorit par jeans. Der er mange ViaVoice entusiaster og mange tråde af drøftelserne på det indlæg Computing Forum.I »m sikker på, at du vil nyde godt af et besøg på dette websted. - Tom Hamilton KnowBrainer.com KnowBrainer Speech Recognition Fourum |
|
| |||
| |||
| Ja, se på min avatar, og det vil løse alle dine problemer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. mar 2009 13:27 |
| Word problemer | oddjob | General Software Chat | 1 | 6. jan 2008 10:29 |
| Scan til Word? | Cattranz | General Software Chat | 4 | 27 november 2007 12:09 |
| Lidt hjælp .. Word 2002 | mbonwick | Office Suites & Applications | 2 | 30 oktober 2007 12:48 |
| Ord | handthrottle | Office Suites & Applications | 1 | 7. sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |