![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen HAKU ohjelmistoa, että voin sanoa kamaa ja sen trancescribe minulle |
|
| |||
| |||
| Tai sivustoja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google-haku on paras veto.
| |||
| |||
| Kokeile Dragon Speech Recognizer. Ne ovat paras alallaan. Sinun on tarkistettava niiden verkkosivuilla tai lukea enemmän niiden arviot Googlen tai joitakin muita ohjelmia tarkistaa sivustot. Olen varma, että tämä voi auttaa sinua ulos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kuullut, että jos te dont viettää paljon rahaa tämän tyyppisiä ohjelmia ne ovat melko kehno ja jopa hyviä, kuten Dragon NaturallySpeaking 9 joudut juna se teidän tapa puhua, joka voi kestää kuukausia kehittää sitä
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| NaturallySpeaking versio 9.5 ei ole kuukauden kuluessa koulutuksen täydellinen, mutta vain muutaman minuutin. Monet ihmiset ostavat ohjelmiston mutta ei ole tukea, jotta se tehokas niistä. On monia tekijöitä, jotka tulevat esille, kuten atk-tiedot, äänikortti, mikrofoni, ja miten olette ääntää sanoja. Sinun ei myöskään tarvitse kuluttaa paljon rahaa. Professional-versio on 800,00 totta, mutta voit saada 160,00 Preferred ohjelmistojen ja lisätä Knowbrainer2006 ja on lähes valmiutta ammattilainen. On jopa olemassa ratkaisu ihmisille, joilla on paksu aksentti ja puheen häiriöt kutsutaan Univoice. Ajattelin vain päivitys oli tässä tarvitaan. Huom: XP-käyttäjien tulisi olla 2 Gt Ram Vista käyttäjillä olisi oltava 3 GB RAM-muistia |
|
| |||
| |||
| Olen käyttänyt IBM ViaVoice, se toimii varsin mukavasti. Voidaan käyttää myös äänikomentoja muita asioita, kuten "Käynnistä -> Ohjelmat -> Tarvikkeet ..." jne. Yksi sain tuli melko ihmisarvoisen HF myös. |
|
| |||
| |||
| Olen iloinen Käytätkö VR mutta tukea ViaVoice on lopussa. ViaVoice koskaan saavuttaa Vistan yhteensopivuus ja lopulta kaikki tietokoneet tulevat esikuormitettuna with Vista. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, NaturallySpeaking on ylivoimaisia, mutta jokainen on oma suosikki farkut. On olemassa monia ViaVoice harrastajat ja monet langat keskustelujen puheen Computing Forum.I "m varma sinun hyötyä vierailu kyseiseen sivustoon. - Tom Hamilton KnowBrainer.com KnowBrainer Speech Recognition Fourum |
|
| |||
| |||
| Joo, näyttää minun avatarista ja it'll ratkaista kaikki ongelmat. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. Maaliskuu 2009 13:27 |
| Word-ongelmia | oddjob | General Software Chat | 1 | 6. Jan 2008 10:29 |
| Scan Word? | Cattranz | General Software Chat | 4 | 27. marraskuu 2007 12:09 |
| Little auttaa .. Word 2002 | mbonwick | Office Suites & Applications | 2 | 30. lokakuu 2007 12:48 |
| Sana | handthrottle | Office Suites & Applications | 1 | 7. Sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |