![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar software als dat ik kan zeggen dingen en hebben ze trancescribe voor mij |
|
| |||
| |||
| Of websites. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De zoekfunctie van Google is uw beste weddenschap.
| |||
| |||
| Probeer Dragon Toespraak herkenner. Zij zijn het beste in het veld. U controleert hun website of lees meer van hun beoordelingen van Google of een andere software review sites. Ik ben er zeker van, dit kan u helpen uit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gehoord dat als je niet veel geld aan dit soort software zijn behoorlijk crappy en zelfs met de goede zoals Dragon NaturallySpeaking 9 kunt u trainen in uw manier van spreken, die kan maanden duren voor het perfecte
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| NaturallySpeaking versie 9.5 geen rekening maanden van de opleiding te perfectioneren, maar slechts enkele minuten. Veel mensen kopen de software, maar niet over de steun aan het efficiënt voor hen. Er zijn veel factoren die een rol spelen, zoals de computer specs, geluidskaart, microfoon, en de manier waarop u uw woorden uitspreken. U heeft ook niet te veel geld. De Professional versie is 800,00 waar, maar u kunt de 160,00 Preferred software en voeg Knowbrainer2006 en hebben bijna de capaciteit van pro. Er is zelfs een oplossing voor mensen met dikke accenten en bijzondere toespraak riep Univoice. Ik dacht gewoon een update nodig was hier. Opmerking: XP-gebruikers moeten beschikken over 2 GB RAM-geheugen Vista gebruikers moeten er 3 GB RAM-geheugen |
|
| |||
| |||
| Ik heb gebruikt IBM ViaVoice, het werkt heel mooi. Kan ook worden gebruikt voor spraak-commando's voor andere dingen, zoals "Start -> Programma's -> Accessoires ..." enz. De ene kreeg ik kwam met een redelijk fatsoenlijke hoofdtelefoon ook. |
|
| |||
| |||
| Ik ben blij dat je met behulp van VR maar ondersteuning voor ViaVoice is ten einde. ViaVoice nooit zullen bereiken Vista compatibiliteit en uiteindelijk alle computers komt voorgeladen met Vista. Persoonlijk denk ik dat NaturallySpeaking is veel beter, maar iedereen heeft zijn eigen favoriete spijkerbroek. Er zijn veel liefhebbers ViaVoice en vele draden van discussie op de toespraak Computing Forum.I ben er zeker van dat u zult genieten van een bezoek aan die site. - Tom Hamilton KnowBrainer.com KnowBrainer Spraakherkenning Fourum |
|
| |||
| |||
| Ja, kijk op mijn avatar, en het zal lossen al uw problemen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Word-problemen | oddjob | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 6 januari 2008 10:29 |
| Scannen naar Word? | Cattranz | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 27 nov 2007 12:09 |
| Beetje hulp .. Word 2002 | mbonwick | Office Suites & Toepassingen | 2 | 30 okt 2007 12:48 |
| Woord | handthrottle | Office Suites & Toepassingen | 1 | 7e sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |