mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Talte ordet skrives ordet

Reply

Thread Tools
Old 28 juli 2007, 15:38
Medlem Group

Default Talte ordet skrives ordet

Jeg er på utkikk etter programvare som jeg kan si ting og få det trancescribe for meg
Old 28 juli 2007, 16:28
Medlem Group

Eller webområder.
Old 29 juli 2007, 03:36
Administrator Group

Google-søk er beste alternativet.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 august 2007, 03:16
New Member Group

Prøv Dragon Tale Recognizer. De er de beste i feltet. Du skal se deres hjemmeside eller les mer om deres vurderinger fra Google eller noen annen programvare vurdere nettstedene. Jeg er sikker på at dette vil kunne hjelpe deg.
Old 2 august 2007, 06:49
Moderator Group

Jeg har hørt at hvis du ikke bruker mye penger på denne typen programvare er de ganske crappy og selv med de gode som drage naturallyspeaking 9 må du trene den til å snakke, og det kan ta måneder å perfeksjonere det

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 25 oktober 2007, 09:30
Banned Group

NaturallySpeaking versjon 9.5 ikke tar måneder med trening for å perfeksjonere men bare minutter. Mange kjøpe software, men mangler støtte for å gjøre det effektivt for dem. Det er mange faktorer som kommer i spill som for eksempel datamaskinen spesifikasjoner, soundcard, mikrofon, og måten du uttaler dine ord. Du også slipper å bruke mye penger. Professional-versjonen er 800.00 sant, men du kan få 160,00 Preferred programvare og legge Knowbrainer2006 og har nesten evnen til pro. Det er enda en løsning for folk med tykk aksent og tale impairments kalt Univoice. Jeg tenkte en oppdatering var nødvendig her. Merk: XP-brukere bør ha 2 GB RAM Vista brukere skal ha 3 GB RAM
Old 30nde 2007 okt, 21:56
Donor Group

Jeg har brukt IBM ViaVoice, det fungerer helt fint. Kan også brukes til talekommandoer for andre ting, for eksempel "Start -> Programmer -> Tilbehør ..." etc. Den ene fikk jeg kom med en ganske anstendig headsettet også.
Old 31ste Oct 2007, 11:00
Banned Group

Jeg er glad du bruker VR men støtte for ViaVoice har en slutt. ViaVoice aldri vil oppnå Vista kompatibilitet og til slutt alle datamaskiner vil komme forhåndsinstallert med Vista. Jeg personlig tror NaturallySpeaking er langt bedre, men alle har sin egen favoritt par jeans. Det er mange ViaVoice entusiaster og mange tråder diskuteres på tale Computing Forum.I vet at du vil dra nytte av et besøk til webområdet.

- Tom Hamilton KnowBrainer.com
KnowBrainer talegjenkjenning Fourum
Old 4de Nov 2007, 08:55
Medlem Group

Ja, se på min avatar, og det vil løse alle dine problemer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.