![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er på utkikk etter programvare som jeg kan si ting og få det trancescribe for meg |
|
| |||
| |||
| Eller webområder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google-søk er beste alternativet.
| |||
| |||
| Prøv Dragon Tale Recognizer. De er de beste i feltet. Du skal se deres hjemmeside eller les mer om deres vurderinger fra Google eller noen annen programvare vurdere nettstedene. Jeg er sikker på at dette vil kunne hjelpe deg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt at hvis du ikke bruker mye penger på denne typen programvare er de ganske crappy og selv med de gode som drage naturallyspeaking 9 må du trene den til å snakke, og det kan ta måneder å perfeksjonere det
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| NaturallySpeaking versjon 9.5 ikke tar måneder med trening for å perfeksjonere men bare minutter. Mange kjøpe software, men mangler støtte for å gjøre det effektivt for dem. Det er mange faktorer som kommer i spill som for eksempel datamaskinen spesifikasjoner, soundcard, mikrofon, og måten du uttaler dine ord. Du også slipper å bruke mye penger. Professional-versjonen er 800.00 sant, men du kan få 160,00 Preferred programvare og legge Knowbrainer2006 og har nesten evnen til pro. Det er enda en løsning for folk med tykk aksent og tale impairments kalt Univoice. Jeg tenkte en oppdatering var nødvendig her. Merk: XP-brukere bør ha 2 GB RAM Vista brukere skal ha 3 GB RAM |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt IBM ViaVoice, det fungerer helt fint. Kan også brukes til talekommandoer for andre ting, for eksempel "Start -> Programmer -> Tilbehør ..." etc. Den ene fikk jeg kom med en ganske anstendig headsettet også. |
|
| |||
| |||
| Jeg er glad du bruker VR men støtte for ViaVoice har en slutt. ViaVoice aldri vil oppnå Vista kompatibilitet og til slutt alle datamaskiner vil komme forhåndsinstallert med Vista. Jeg personlig tror NaturallySpeaking er langt bedre, men alle har sin egen favoritt par jeans. Det er mange ViaVoice entusiaster og mange tråder diskuteres på tale Computing Forum.I vet at du vil dra nytte av et besøk til webområdet. - Tom Hamilton KnowBrainer.com KnowBrainer talegjenkjenning Fourum |
|
| |||
| |||
| Ja, se på min avatar, og det vil løse alle dine problemer. |