![]() |
|
| |||
| |||
| Jag söker programvara som jag kan säga saker och ha den trancescribe för mig |
|
| |||
| |||
| Eller webbplatser. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google-sökning är din bästa insats.
| |||
| |||
| Prova Dragon Speech Recognizer. De är de bästa på området. Du skall kontrollera deras hemsida eller läsa mer om deras recensioner från Google eller någon annan programvara recension webbplatser. Jag är säker på att detta kommer att kunna hjälpa dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har hört att om du inte spendera mycket pengar på denna typ av program de är ganska skit och även med bra vilja Dragon NaturallySpeaking 9 måste du träna den i ditt sätt att tala, vilket kan ta flera månader att fullfölja den
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| NaturallySpeaking version 9.5 inte tar månaders utbildning till perfekt, men bara några minuter. Många människor köper programvaran men saknar stöd för att göra det effektivt för dem. Det finns många faktorer som spelar in, såsom dator specs, ljudkort, mikrofon och ditt sätt att uttala era ord. Du har inte heller att spendera mycket pengar. Professional version 800.00 sant, men du kan få 160,00 Preferred mjukvara och lägga Knowbrainer2006 och har nästan förmåga Pro. Det finns även en lösning för människor med tjock accenter och talsvårigheter kallade Univoice. Jag tänkte att en uppdatering var nödvändig. Obs: XP-användare bör ha 2 GB RAM Vista användare bör ha 3 GB RAM |
|
| |||
| |||
| Jag har använt IBM ViaVoice, det fungerar ganska bra. Kan även användas för röstkommandon för andra saker, såsom "Start -> Program -> Tillbehör ..." etc. Det enda jag fick kom med ett ganska anständigt headset också. |
|
| |||
| |||
| Jag är glad att du använder VR men stödet för ViaVoice är slut. ViaVoice aldrig kommer att uppnå Vista kompatibilitet och så småningom alla datorer kommer förladdad med Vista. Personligen anser jag NaturallySpeaking är mycket bättre men alla har sin egen favorit par jeans. Det finns många ViaVoice entusiaster och många trådar för diskussion i tal Computing Forum.I är säker på att du kommer att dra nytta av ett besök på webbplatsen. - Tom Hamilton KnowBrainer.com KnowBrainer taligenkänning Fourum |
|
| |||
| |||
| Ja, titta på min avatar, och det ska lösa alla dina problem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word-problem | Oddjob | General Software Chat | 1 | 6 januari 2008 10:29 |
| Skanna till Word? | Cattranz | General Software Chat | 4 | 27 november 2007 12:09 |
| Little hjälp .. Word 2002 | mbonwick | Office Suites & Applications | 2 | 30 oktober 2007 12:48 |
| Ord | handthrottle | Office Suites & Applications | 1 | 7:e sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |