![]() |
|
| |||
| |||
| Jag skulle vilja lära sig att använda kalkylblad men vet inte vilket program att använda. Jag ser att jag kan ladda ner Open Office gratis eller skulle det vara bäst att köpa en kopia av Excel? Tack så mycket. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| öppna kontor skulle vara bra
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| öppna kontor fungerar ungefär på samma sätt som sin micosoft motsvarighet men om du vill få avancerad köpa Exel
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp ... Excel är branschens erkänt paket, så om du lär dig att hjälpa till med sysselsättning, det här är rätt väg att gå.
| |||
| |||
| Tack så mycket för din hjälp:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bilder Wont Load när jag öppnar MS Works kalkylblad | dgriff | Office Suites & Applications | 0 | 24 augusti 2009 05:04 |
| Excel Kalkylprogram Visar hashes stället för datum | VJH | Office Suites & Applications | 4 | 12 august 2009 15:00 |
| Software. | mpenney | Windows-operativsystem | 14 | 19 oktober 2008 14:54 |
| Brådskande Hjälp behövs med kalkylblad | CharlesCrisp | Office Suites & Applications | 2 | 6 januari 2008 14:58 |
| Exel kalkylblad hjälp behövs | demo | Office Suites & Applications | 19 | 17:e sep 2007 13:17 |
| Thread Tools | |
| |