mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Der er en uoprettelig diskfejl på filen ~ WRL3831

Reply

Thread Tools
Old 1 februar 2009, 09:55
amy
Ny Medlem Gruppen

Default Der er en uoprettelig diskfejl på filen ~ WRL3831

Jeg var netop ved hjælp af Microsoft Word, manuelt at skrive og kopiere og indsætte oplysningerne i en etiket skabelon. Jeg gemme filen på min eksterne harddisk, som giver den et navn. Jeg fortsætter med at arbejde, gemme ændringerne hvert så ofte. Et par minutter, jeg trykker gem og få følgende fejl:

Der er en uoprettelig diskfejl på filen ~ WRL3831.
Disken, du arbejder på et medie problem, der forhindrer Word, at bruge det.
Prøv følgende:
* Prøv at formatere en anden disk.
* Gem dokumentet til en anden disk.
Old 1 februar 2009, 12:03
Redaktør Gruppen

Se her: Når du åbner en fil, Word kan mislykkes med følgende fejlmeddelelse:

Old 1. februar 2009, 12:29
amy
Ny Medlem Gruppen

Thanks for the link til Microsoft hjælpe side. Desværre gælder det for Word 2000, og jeg bruger Word 2002. Den siger, at genoprette den netværksforbindelse, men har det ikke været gendannet ved at dreje den på?

Jeg googled fejlmeddelelsen, og en, der også havde denne sagde, at de var nødt til at omformatere deres harddisk fra fedt til FAT32. Er det noget jeg skal gøre? Hvis det er tilfældet, vil det forårsage nogen skade eller slette nogle af filerne på harddisken?

Et andet forum siger, at det kunne være en virus? Jeg har scannet den eksterne harddisk med Kapersky, SuperAntiSpyware og Malwarebytes, og alle vendte op ingenting. Tidligere i sidste uge, men der var virus på drevet.
Old 1 februar 2009, 13:24
Redaktør Gruppen

Da dette synes at være at foretage flere forskellige aspekter af OS, Word, Email, eksternt drev osv. Jeg har flyttet de sidste par stillinger til Windows-operativsystemer forum.Hopefully andre vil være i stand til at give nogle råd. I'm slags stumped lige nu.

Old 1 februar 2009, 14:00
Donor-Gruppen

Et par spørgsmål:

Hvad er den nuværende udformning af din eksterne drev? ... og hvor meget ledig plads der er tilbage på det?

Hvis du gemmer Word-filer til din indre harddisk, får du samme problem?

Har du en original Windows installationsdisken?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 februar 2009, 14:38
amy
Ny Medlem Gruppen

Tak for dit svar!

Hvordan ved jeg, hvad format min eksterne drev er nu?

Jeg synes ikke at have får den samme fejl ved hjælp af ord, når filen er gemt direkte på min indre harddisk.

Min computer er en Dell, og kom installeret med Windows - Jeg synes ikke at have nogen Windows-installation cd'er.

Tak!
Old 2 februar 2009, 05:05
Donor-Gruppen

Gå til Denne computer (Computer hvis Vista) højre klik på drevet og vælg Egenskaber ... Dette vil fortælle dig Filsystem.
Når man ser på dine andre stillinger, kan det være, at et kritisk fil fra enten Word eller Windows er blevet ødelagt eller slettet. Prøv at afinstallere Word, genstart og geninstallation .... og se om det hjælper.
Hvis ikke, du vil få brug for en Windows-disk til enten at søge efter forsvundne filer eller til at foretage en reparation eller en Re-Installer.

Du svarede ikke, hvor meget ledig plads der er tilbage på det eksterne drev .... er det næsten fuld af enhver chance?
Old 2 februar 2009, 09:35
amy
Ny Medlem Gruppen

Der er 180GB ledig plads tilbage på min eksterne harddisk, og det er i øjeblikket FAT32 format.

Jeg vil prøve at afinstallere og geninstallere Microsoft Word til at se, om det hjælper. Tak!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan Konverter Min Dvd Film på Min harddisk i 1 Single Avi eller Dat Fil med Sub. Mohi212 Multimedia & Codecs 4 29 September 2009 05:40
Fil vil ikke ekstrakt - siger disk fuld, men ikke gramble General Software Chat 1 28. maj 2009 14:15
Autorun script til at åbne filen setup.exe fra en disk Black Magic General Software Chat 1 3 marts 2009 18:37
Jeg fik en disk Læsefejl adeb General Hardware Chat 5 13. maj 2008 07:17
Disk Læsefejl rockpenguin Drives & flytbare medier 3 3 oktober 2007 04:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.